וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: אלעד חסין חוזר לאימון הפועל חיפה

22.6.2024 / 21:04

מאמן נבחרת העתודה שהדריך את האדומים מהכרמל במשך שלוש שנים וחצי, שב לתפקיד אחרי שעמד על הקווים בנס ציונה. דיאנדרה פינקני מועמד בכיר להצטרף

הפועל חיפה הודיעה הערב (שבת) על מינויו של אלעד חסין, מאמן נבחרת העתודה של ישראל, לתפקיד מאמן הקבוצה לעונה הקרובה. חסין חוזר לקבוצה אחרי שנתיים בעירוני נס ציונה, וינסה לשחזר שלוש שנים וחצי טובות שהיו לו בקדנציה הראשונה.

הפועל חיפה שסיימה את העונה החולפת במקום השביעי, מתמודדת כבר שנתיים עם בעיות כלכליות לא פשוטות ועם איחורים בתשלומי שכר. בסגל חתומים לעונה הבאה שני שחקנים - עמית שמחון וגור לביא, כאשר את האחרון מעוניינות לצרף מספר קבוצות. הפורוורד דיאנדרה פינקני מועמד בכיר להצטרף לאדומים.

חסין אמר לאתר הרשמי של הפועל חיפה: "שמח ומתרגש לחזור למקום שאני כל כך אוהב. הפועל חיפה בשבילי זה בית והקשר החזק עם האנשים במועדון נשאר גם אחרי שעזבתי. התגעגעתי לאוהדים המדהימים ולכל מי שקשור במועדון. אני רוצה להודות להנהלה על האמון, כולי אמונה שביחד נבנה קבוצה טובה ונעשה דברים מיוחדים השנה".

היו"ר יובל רוסמן הוסיף: "החזרה של אלעד הביתה הייתה ברורה ומובנת לכולם. לאלעד יש חלק עצום בהצלחת המועדון וביתד שתקענו בליגת העל, והיה זה אך טבעי שנחזור לשתף פעולה. אני מודה למשה מילר, הספונסר הראשי, למנהל המקצועי ראובן אלקס\ ליאיר וקורן לוינשטיין ולדורון קימלוב, שקידמו את המהלך. מהיום מתחילים לבנות את הסגל לעונה הקרובה מתוך הבנה ומטרה להעמיד קבוצה לוחמת ומרגשת שתתמודד בצמרת".

מאמן עירוני נס ציונה אלעד חסין. דני מרון
קדנציה שנייה בהפועל חיפה. אלעד חסין/דני מרון

חסין בן ה-44 עבר מספר תחנות כעוזר מאמן, כולל במכבי תל אביב ואולימפיאקוס, לפני שקיבל את מכבי חיפה לתקופה קצרה ב-2010. אחרי שנים נוספות כעוזר מאמן בהפועל חולון, הוא מונה למאמן הראשי של הסגולים במהלך עונת 2013/14 ונשאר בתפקיד במשך שנתיים. חסין אימן חצי עונה בקרית גת, ולאחר מכן היה שנתיים מחוץ לקווים עד שמונה למאמנה של הפועל חיפה בלאומית במהלך עונת 2018/19. עונה לאחר מכן, הוא העלה את הקבוצה לליגת העל ושם המשיך עמה לעוד שנתיים. בקיץ 2022 עבר לנס ציונה, אימן את הקבוצה כמעט במשך שתי עונות, עד שפוטר העונה במהלך משחקי הבית התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully