וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגד סדרתי, קמצן ושקרן: ספר חדש חושף אמת "מזעזעת" על בקהאם

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 20:56

אפילו המאהבת הרגישה נבגדת, אחרי שתפסה אותו עם דוגמנית אחרת: ספר חדש על משפחת בקהאם מגלה פרטים לא נעימים, כולל הרומנים האסורים (בווילה של כריסטיאנו), הקמצנות המכוערת, המכות בין בני הזוג וניתוחי החזה הכושלים של ויקטוריה

דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של H&M/H&M

על פי ספר חדש שיצא לאור, דיוויד בקהאם בגד באופן סדרתי באשתו ויקטוריה לאורך 25 שנות נישואיהם הסוערים - כשלמעשה אחת מהמאהבות שלו אפילו מצאה אותו במיטה בוגד בה, עם דוגמנית אחרת.

ספרו של העיתונאי הבריטי טום באוור, "הבית של בקהאם", כולל גילויים על מספר רומנים של כוכב הכדורגל מחוץ לנישואים. על פי הספר, ויקטוריה ודייוויד היו על סף גירושים מספר פעמים, אבל החליטו להישאר ביחד בגלל "שיקולים עסקיים".

דייד בקהאם, ויקטוריה בקהאם חוגגת 50. מסך אינסטגרם victoriabeckham, צילום מסך
יותר שווה להם להישאר ביחד מאשר להיפרד. הבקהאמים/צילום מסך, מסך אינסטגרם victoriabeckham

באנגליה מנתחים: "אולי בספר הזה אין משהו שלא ידענו, אבל הכל מאוגד במקום אחד, והתוצאה מזעזעת. ויקטוריה ודיוויד חשבו שהם השאירו את כל זה מאחור. זו מורשת שאתה לא רוצה שתהיה לך. זה לא משנה איך אתה מציג את זה, אבל הכל נחשף".

העוזרת האישית לשעבר של דיוויד, רבקה לוס, כבר טענה שהיה להם רומן ב-2004 - אבל גם טוענת שהיא תפסה אותו במיטה עם הדוגמנית הספרדית אסתר קניאדס.

זה קרה, לכאורה, באחד הלילות שבהם כאשר ויקטוריה התקשרה בצרחות ללוס, במטרה לאתר את בעלה. הכדורגלן היה במסיבה בווילה של חברו כריסטיאנו רונאלדו, והשעה הייתה שלוש לפנות בוקר כאשר לוס מצא אותו בחדר שינה.

על פי הספר, לוס דפקה על הדלת ואמרה לו, "דייוויד, אשתך בטלפון שלי". כשהוא בא לענות לשיחה, לוס טוענת שראתה את קניאדס במיטה. "הסתכלתי עליו, מאוד פגועה", אמרה לחברה. "חשבתי שאני היחידה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רבקה לוס. GettyImages
העוזרת האישית נכנסה לדייויד בזמן שהיה עם דוגמנית ואמרה לו: "אשתך בטלפון". לוס/GettyImages
מרי צ'ארטריס. GettyImages
ויקטוריה ראתה אותה, ושמה יד על בעלה כדי להבהיר שהוא שלה. צ'ארטריס/GettyImages
אסתר קניאדס במסיבת יום הולדת לזמרת פרגי והבמאי קוונטין טרנטינו, לאס וגאס, 27 מרץ 2008. GettyImages
בווילה של כריסטיאנו. קניאדס/GettyImages

דיוויד לא הזכיר את לוס בשמה בסדרה התיעודית עליו בנטפליקס מהשנה שעברה, רק אמר שהתקופה אחרי הגילויים שלה הייתה "קשה" עבור אשתו, והוסיף, "ויקטוריה היא הכל בשבילי". ויקטוריה הודתה ש"זו הייתה התקופה הכי קשה עבורנו, כי זה הרגיש כאילו העולם נגדנו. האמת, היינו אחד נגד השני, אם אני כנה לגמרי".

לוס, כיום נשואה בת 47, אם לשניים, התראיינה בעבר ב"דיילי מייל" על הסדרה שהייתה להיט ענק בנטפליקס. "הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, כמובן, ואני מבינה שיש לו תדמית לשמר, אבל הוא מציג את עצמו כקורבן והוא גורם לי להיראות כמו שקרנית, כאילו המצאתי את הסיפורים האלה..." אמרה לוס . "הוא רומז שאני זו שגרמה לויקטוריה לסבול".

גם הדוגמנית סלינה לורי אמרה שהיא שכבה עם דיוויד בקהאם בדנמרק ב-2002, כותב באוור. דניאל הית', בעלת סלון יופי, טענה כי ניהלה רומן עם דיוויד בבית של בקהאם במדריד, דבר שהוא תמיד הכחיש.

הספר מתחיל בפסטיבל המוזיקה גלסטונברי ב-2017, שם אמרו שדיוויד, כיום בן 49, "נפגש" עם הדוגמנית והדי ג'יי ליידי מרי צ'ארטריס בזמן שהם חגגו במועדון סודי. "במקביל הוא גם משך את תשומת הלב של דוגמנית ביקיני אוסטרלית זוהרת", כותב באוור, אבל על פי הספר, הבילוי של דייוויד הגיע לסיומו בפתאומיות כאשר ויקטוריה טסה מניו יורק, ונחתה במסוק סמוך לפסטיבל. לפי הדיווחים היא זעמה על כך שבעלה לא ענה לשיחות הטלפון שלה ושלחה קבוצת חיפוש כדי למצוא אותו. "בתוך שניות הם נקלעו לוויכוח אכזרי", כותב באוור.

בנם של בני הזוג, ברוקלין - כיום בן 25 והבכור מבין ארבעת ילדיהם - היה שם באותו סוף שבוע וניסה לפייס ביניהם. כשהזוג עמד לצד הבמה וצפו בהופעה של אד שירן, ויקטוריה הניחה את זרועה על בקהאם בצורה מופגנת, בזמן שצ'ארטריס עמדה בסמוך.

דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם, בחתונה המלכותית, ארמון וינזדור. Ian West - WPA Pool, GettyImages
שווים מאות מיליונים, מתקמצנים על טיפים. הבקהאמים/GettyImages, Ian West - WPA Pool

מקורבים לבקהאם טוענים בספר שהוא "מחשמל" כל אישה שנמצאת בקרבתו וכולן "נמסות ממנו", אך שגם הוא מפלרטט ומשתף פעולה. מנגד נטען שוויקטוריה הפכה למתוסכלת לאורך השנים, ועברה חמישה ניתוחים שונים בחזה - על מנת להגדיל ולהקטין את שדיה. בשלב מסוים, כך נטען בספר, התלוננה ויקטוריה על כך שהשדיים שלה נראים כמו "תותים" שהולכים ל"כיוונים שונים".

כמו שכבר הודתה בעבר ויקטוריה, באחד הוויכוחים ביניהם היא סטרה לו. באוור טוען שהזוג נשאר ביחד בשביל "מותג בקהאם" וההבנה שהם שווים יותר ביחד מאשר בנפרד.

עם זאת, על פי הספר, למרות שויקטוריה ודייויד בקהאם מיליונרים בעלי מאות מיליוני ליש"ט, רבקה לוס סיפרה פעם כיצד דיוויד הוא למעשה קמצן, וסירב לתת טיפ למלצרית בקפה הארד רוק במדריד. גם ויקטוריה סירבה לתת טיפים באחד מביקוריה במסעדה, ופעם אחת כשהזוג אירח מפגש צדקה הם הגישו יין שעלותו 4 דולר לבקבוק.

בטיול לפיליפינים עבור UNICEF, כותב באוור, דיוויד ביקש לקבל החזר של 6,685 דולר עבור מושבים במחלקת עסקים - ואמר לעמיתיו "אין מצב שאני משלם על זה". כאשר בני הזוג בקהאם הצטרפו לסר אלטון ג'ון על היאכטה שלו, הזמר קטל אותם אחר כך על זה שלא נתנו טיפ לאנשי הצוות שלו. יש לציין שבחודש שעבר "סאנדיי טיימס" העריך את השווי הכספי של בקהאם ב-455 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully