וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להתחזק: עוז בלייזר חתם בהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 20:36

הפורוורד (31, 1.99) ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים מצטרף לקבוצה של דדאס: "ווינר אמיתי שרשם הצלחות ברמות הכי גבוהות"

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל תל אביב הודיעה הערב (שבת) רשמית על החתמתו של עוז בלייזר, שמצטרף למועדון אחרי שנתיים בהפועל ירושלים. בלייזר מגיע לאדומים כגיבוי לתומר גינת, אך ייתכן שאם הפורוורד המוביל של האדומים יבחר לצאת ליורוליג, כפי שהאופציה בחוזהו מאפשרת, מעמדו של הפורוורד ישודרג.

בלייזר (31, 1.99) עלה לליגת העל בקיץ 2013 אחרי שנתיים בעפולה מהלאומית. הוא פרץ במדי בני הרצליה והתקדם למכבי חיפה בה שיחק שלוש עונות. המסע של הפורוורד המשיך במכבי ראשון לציון איתה שיחק שנתיים, ומשם קפץ למכבי תל אביב, ושיחק שנתיים עם הצהובים וזכה באליפות היחידה שלו ובגביע הראשון שלו. בשנתיים האחרונות זכה בשני גביעים עם הפועל ירושלים, כשמעמדו העונה הלך ודעך לאחר הגעתו של נמרוד לוי למועדון.

המנהל המקצועי ג'ורג' הינאס: "עוז שחקן נהדר בשני הצדדים של המגרש, וגם ווינר אמיתי שרשם הצלחות ברמות הכי גבוהות. אנחנו מצפים שהוא יביא איתו להפועל את האישיות שלו, הקשיחות והרצון הגדול שלו לנצח".

שחקן הפועל תל אביב עוז בלייזר. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
מיעט לקבל דקות בסיום העונה. בלייזר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

מי שכבר חתמו הקיץ במדי הקבוצה של סטפנוס דדאס הם גיא פלטין מעירוני קרית אתא והרכז ג'ו רגלנד. בקבוצה צפויים לצרף גם את נועם יעקב מוילרבאן, למרות שמי שנכנסה לתמונה היא אוניברסיטת וילאנובה, שמציעה הצעה כספית טובה מלבד במה בכירה בליגת המכללות. בנוסף, האדומים פנו לקלע האנטר הייל, ששיחק העונה בפרומיתאס היוונית, ונבחר לחמישייה השנייה של העונה בליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully