וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סידרתי לריברי שתי זונות ביורו 2012, הן היו שמחות"

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 13:56

ארטיום מילבסקי אקס אוקראינה חשף את הבקשה המוזרה של כוכב צרפת דאז: "טימושצ'וק ביקש שאארגן לו שתי זונות תמורת אלף דולר. שאלו אותי 'זה השחקן עם הצלקות'"?

תקציר ה-0:0 של הולנד מול צרפת בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

פרנק ריברי היה אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם בעשור הקודם. ב-2013 הוא אפילו היה מועמד לתואר כדור הזהב. אלא שלצד הביצועים על כר הדשא, מסתבר שמחוץ למגרש הוא היה בחור שנוי במחלוקת. ארטיום מילבסקי, חלוץ דינמו קייב ונבחרת אוקראינה לשעבר, חושף כעת סיפור ביזארי שהוא חווה עם ריברי במהלך יורו 2012, טורניר אותו אירחה אוקראינה במשותף עם פולין.

מילבסקי חשף שבמהלך היורו הוא קיבל שיחה מוזרה מאוד מאנטולי טימושצ'וק שאמר: "ריברי התקשר אליי וביקש ממני למצוא לו זונות שאיתן הוא יבלה את הלילה". טימושצ'וק, ששיחק אז עם ריברי בבאיירן מינכן, הבהיר למילבסקי שהוא צריך "שתי זונות תמורת אלף דולרים".

מילבסקי השיב ואמר לו "בסדר, תן לי 30 דקות". הוא הפעיל את הקשרים שלו וביקש שתי זונות למלון של ריברי. איש הקשר של מילבסקי שאל בתגובה: "זה זה עם הצלקת מצרפת?" - "כן, אבל תדאגי שלא תאכזבי אותי. אני צריך לשמור על המוניטין שלי כדי שיהללו אותי אחר כך".

פרנק ריברי, נבחרת צרפת, בין דויד סילבה, אלברו ארבלואה, נבחרת ספרד. ברני ארדוב
היה עם זונות לפני משחק ההדחה מול ספרד? פרנק ריברי/ברני ארדוב

אחרי כמה שיחות שניהל, אנשי אבטחה הצליחו להעביר את שתי הזונות לחדר שבו שהה ריברי במלון הייאט. כוכב נבחרת צרפת היה במשך כשעתיים עם הבחורות.

"חשבתי לעצמי מה קורה כאן? כבר 2 בלילה ואני ער", סיפר מילבסקי, "אני רואה טלוויזיה. המדאם מתקשרת אליי ואומרת לי 'הכול בסרד, הבחורות שמחות. הוא מזג להן שמפניה, לא כמוך". עניתי לה: "למה את מתכוונת? למה את מעליבה אותי?". מסתבר ששני הצדדים היו מרוצים. מילבסקי קיבל שיחה מהמתווך שאמר לו ש"הכול היה ברמה הכי גבוהה. ריברי היה בהלם".

צרפת וריברי אגב, לא נחלו הצלחה גדולה ביורו הזה, בו הם הודחו כבר ברבע הגמר על ידי ספרד, שניצחה 0:2 והמשיכה עד לזכייה בטורניר. באוגוסט 2014 ריברי הודיע על פרישה מנבחרת צרפת, במדיה הוא רשם 81 הופעות וכבש 16 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully