וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קוגוט הוכתר כאלוף ישראל החדש באופני כביש

עודכן לאחרונה: 22.6.2024 / 12:17

הספרינטר המקצועני החיפאי בן ה ה23, מקבוצת "ישראל פרמייר טק" ניצח בסיום אליפות ישראל שנערכה הבוקר בבית גוברין כשהוא מקדים את חבריו לקבוצה, האלוף היוצא איתמר איינהורן ורותם טנא.

עודד קוגוט הוכתר כאלוף ישראל החדש באופני כביש.

עודד קוגוט, הספרינטר המקצועני החיפאי בן ה-23, מקבוצת "ישראל פרמייר טק" ניצח בסיום אליפות ישראל שנערכה הבוקר (שבת) בבית גוברין כשהוא מקדים את חבריו לקבוצה, האלוף היוצא איתמר איינהורן ורותם טנא.

השלושה ברחו ליריביהם כבר בפתיחת המירוץ בן 6 ההקפות (מעט מעל 150 ק"מ ) שהוזנק בשבע בבוקר. לפלוטון מאחור לא היה סיכוי או מוטיבציה לרדוף אחרי השלישיה החזקה - והם נהנו מפער של שמונה דקות תמימות כשהם עובדים בהרמוניה, מחלקים את הכוחות ביניהם ומתחלפים בהובלה כדי להבטיח הפלוטון מאחור לא יוכל לסכן אותם.

בסיום התפתחה סצינה יוצאת דופן כאשר השלושה חצו יחד, מחזיקים ידיים, במפגן של אחדות ושיתוף - ודואגים לוודא שחברם לקבוצה ולבריחה עודד קוגוט יחצה את קו הסיום ראשון - ויוכתר כאלוף החדש.

עודד קוגוט אופניים. איגוד האופניים, אתר רשמי
עודד קוגוט אופניים/אתר רשמי, איגוד האופניים

קוגוט הסביר את המחווה : "הרגשנו כולנו שזה רגע של אחדות. איתמר היה האלוף בשנתיים האחרונות - והוא גם האיש שייצג אותנו באולימפיאדה בפריז, כאשר אני הייתי אחד הרוכבים שסייעו ועזרו לו להשיג את הנקודות. מבחינתו זה היה נכון לעשות את המחווה עבורי כי בסופו של דבר הבטחנו שיש מחברי הקבוצה ניצח והשיג עבורה גם את הנקודות. אנחנו מפרגנים זה לזה ואני מאד מעריך זאת. גם היום , עבדנו קשה ביחד בבריחה וחתרנו להשיג את הניצחון הזה. בשבילי, לעמוד על הפודיום ביחד ולקרוא לשחרור החטופים - הדבר החשוב ביותר עבור כל עם ישראל - זה הרגע המרגש באמת".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully