וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרה - יורוליג": רנדולף נפרד מהפועל ירושלים

אחרי שסיכם במכבי תל אביב, הכוכב האמריקאי הסביר את ההחלטה שלו בטוויטר: "לשחק ביורוליג היה המטרה שלי, מקווה שתבינו אותי"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות בחדר ההלבשה/צילום: סאשה ורגס

עם רדת המסך מעל עונת 2023/24, מכבי תל אביב יוצאת למסע כפוי של מהפכה בסגל השחקנים. לאור גל העזיבות, שנוצר בעיקר בגלל השפעות המלחמה, יידרשו הצהובים לבנות מחדש את מצבת הזרים. השחקן הראשון שצפוי להצטרף הוא ליוואי רנדולף, שסיכם את תנאיו במועדון.

אמש (שישי) רנדולף ניצל את הרשת החברתית כדי להיפרד מהפועל ירושלים. הוא אומנם לא אישר שהוא עוזב למכבי תל אביב, אבל נפרד מהאוהדים האדומים וכתב בטוויטר: "לאוהדים, לחברים ולמשפחה שפגשתי בתקופה שלי בירושלים: תודה. ישראל היא המדינה הראשונה מעבר לים שביליתי בה שתי עונות שלמות וכולכם עזרתם לי להרגיש בבית. תמיד אהיה אסיר תודה לכל מי שלקח חלק במסע שלי בשנתיים החולפות".


עוד בנושא
בולדווין ולורנזו בראון אישרו שיעזבו את מכבי ת"א: "חבל"
דדאס: "כולם ראו שהיינו יותר טובים ממכבי במשך 3 המשחקים"

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב לצד ליוואי רנדולף הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מיריבים לאוהבים? ליוואי רנדולף מול ג'ון דיברתולומיאו בעונה החולפת/ברני ארדוב

הפוסט של רנדולף

"לא לקחתי את ההחלטה הזאת בקלות ואני מקווה שכולכם תוכלו להבין", הוסיף רנדולף, "מבן אדם לבן אדם, שלשחק ביורוליג היה המטרה שלי זמן רב. אתם תישארו בליבי ובראשי והגיע הזמן לקחת את השלב הבא בקריירה שלי. אוהב ומעריך את כולכם".

רנדולף (1.98 מ'), שיחגוג את יום הולדתו ה-32 בתחילת העונה הבאה, שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל ירושלים וזכה איתה בשני גביעי המדינה אחרי ניצחונות על מכבי בגמר. הוא נבחר פעמיים לחמישייה השנייה של העונה בליגת האלופות, ובשבוע שעבר נכלל בחמישיית העונה של ליגת העל.

בעונה החולפת, בעת ששימש כקפטן האדומים, העמיד רנדולף ממוצעים של 16.2 נקודות (42.2% לשלוש), 4.4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בזירה האירופית, לעומת 16.5, 2.9 ו-2.9 בהתאמה בזירה המקומית. את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב הוא החמיץ בגלל פציעה. ב-2022 הוכתר האמריקאי למלך הסלים של ה-BCL במדי אוסטנד, וזו צפויה להיות ההזדמנות הראשונה שיקבל ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully