וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאצ'ו סגר בקבוצה חדשה, צ'לסי החתימה יהלום ברזילאי

שחקן ריאל עובר לעולה החדשה בסעודיה. הבלוז רכשו את אסטבאו תמורת כ-51 מיליון ליש"ט, נאפולי רוצה את ויטור רוקה, טרייד ליונייטד?

תקציר ניצחונה של אוסטריה 1:3 על פולין בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

העברות

* צ'לסי הודיעה על רכישתו של ילד הפלא הברזילאי אסטבאו בן ה-17, שרשם 10 הופעות בקבוצה הבוגרת של פלמייראס והשיב עם שני שערים ובישול העונה. שחקן הכנף המוכשר שזכה לכינוי "מסיניו" יצטרף לבלוז בדיוק בעוד שנה, כשלפי דיווחים, צ'לסי שילמה עליו כ-51 מיליון ליש"ט.

* לאו לרואה, בנו של אקס בית"ר ז'רום לרואה, עבר ממונפלייה לבאזל תמורת חצי מיליון יורו. הקשר הצרפתי בן ה-24 חתם לארבע שנים.

* גנק שילמה 1.7 מיליון יורו לדפורטיבו קאלי עבור הבלם המבטיח אדריאן פלאסיוס בן ה-20. שחקן הנבחרת הצעירה של ונצואלה חתם על חוזה לארבע שנים.

* אחרי שרכשה את מרקו סטאמניץ' מהכוכב האדום בלגרד ב-5.5 מיליון יורו, נוטינגהאם פורסט שלחה את הקשר הניו זילנדי בן ה-22 לעונת השאלה אצל האחות מיוון אולימפיאקוס.

* איינטרכט פרנקפורט שלחה את ג'סיק אנגנקאם, חלוץ הנבחרת הצעירה של גרמניה, לעונת השאלה בהאנובר. לקבוצה מהבונדסליגה השנייה אין אפשרות רכישה.

שמועות

* שחקן ריאל מדריד נאצ'ו החליט לעזוב לעולה החדשה לליגה הסעודית, אל קאדסייה, בשורותיה סיכם לשנתיים תמורת 10 מיליון יורו. את הקבוצה מאמן שחקן ריאל מדריד לשעבר מיצ'ל.

* לפי דייויד אורנסטין, מייקל אוליסה בחר להצטרף לבאיירן מינכן, שהעפילה את סעיף הרכישה שלו מקריסטל פאלאס - 59 מיליון יורו. שחקן הכנף הצרפתי בן ה-22 העדיף את הבווארים על פני ההצעות של צ'לסי וניוקאסל וסגר לחמש שנים.

* ב"ספורט" טוענים: נאפולי הצטרפה למירוץ אחר ויטור רוקה, שהתקשה לתקוע יתד בברצלונה. גם פורטו ואתלטיקו מדריד מביעות עניין.

* לפי "גאזטה דלו ספורט", יובנטוס מוכנה להציע למנצ'סטר יונייטד את פדריקו קייזה בתמורה למייסון גרינווד.

* באיירן מינכן הגישה הצעה משופרת על ז'ואאו פלהיניה הפורטוגלי, אבל פולהאם עדיין לא נתנה את הסכמתה והמגעים נמשכים. לפי הדיווחים בגרמניה מדובר על הצעה בסך 45 מיליון יורו.

* ב"בילד" טוענים כי הבווארים רוצים גם את הקאן צ'לחנוילו, הקשר הטורקי של אינטר.

* פבריציו רומאנו מדווח: ולדמאר אנטון, הבלם הגרמני (יליד אוזבקיסטן) בן ה-27, בחר בבורוסיה דורטמונד שצפויה לשלם לשטוטגרט את סעיף השחרור בסך 22 מיליון יורו.

ויטור רוקה, ברצלונה. GettyImages
בדרך לאיטליה? רוקה/GettyImages

* ניוקאסל פתחה בשיחות עם אברטון לגבי העברתו של דומיניק קלברט-לואין.

* בולוניה מחפשת חיזוק לקראת ליגת האלופות והגדילה את הצעתה לאוניון ברלין עבור המגן/קשר הגרמני רובין גוזנס. כעת מדובר על השאלה עם אופציית רכישה בסך 7.5 מיליון יורו, כשגוזנס רוצה לשוב לאיטליה, שם כיכב בעבר במדי אטאלנטה (ופחות הצליח באינטר).

* רוברטו דה זרבי עדיין לא מונה רשמית למאמן מארסיי, אבל באיטליה כבר מדווחים על רצונו לצרף את הקשר האיטלקי אנדראה קולפאני בן ה-25, עליו מונצה דורשת 20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully