וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באומגרטנר שבר לרנגניק את המשקפיים ושלח אזהרה להולנד

קשר אוסטריה: "רציתי להראות למאמן שאני אסיר תודה". רנגניק: "זה בסדר, יש לי עוד שני זוגות". וגם: תקדימי ה-21 ביוני

תקציר ניצחונה של אוסטריה 1:3 על פולין בבית ד' של יורו 2024/ספורט1

ב-21 ביוני 1978, נבחרת אוסטריה גברה על מערב גרמניה 2:3 במונדיאל והשיגה את אחד מהניצחונות הכי יוקרתיים בתולדותיה. ב-21 ביוני 2021, נבחרת אוסטריה גרה על אוקראינה והבטיחה את מקומה בשמינית גמר יורו 2020. ב-21 ביוני 2024 - הערב (שישי) - נבחרת אוסטריה גברה על פולין 1:3 בתצוגת תכלית ועשתה צעד גדול מאוד לעבר שמינית גמר יורו 2024.

לפני שלוש שנים כריסטוף באומגרטנר כבש את השער היחיד במשחק ב-0:1 על אוקראינה והערב הוא הבקיע וגם נבחר לשחקן המצטיין במשחק. "היה המון לחץ היום ואפשר היה להרגיש אותו", אמר באומרגטנר בסיום, "החל מהדקה ה-20 היינו פחות אנרגטיים, אבל מה שמייחד אותנו זה שאנחנו אף פעם לא מוותרים. במחצית השנייה השתפרנו ועכשיו זה הזמן למלא מצברים. כשאנחנו בשיאנו, קשה מאוד לשחק נגדנו. גם להולנד יהיה מאוד קשה נגדנו".

שחקן נבחרת אוסטריה, כריסטוף באומגרטנר, עם המאמן רלף רנגניק. רויטרס
"נתן לי הרבה כוח במחצית". באומגרטנר עם רנגניק/רויטרס

באומרגטנר חגג את השער שלו עם המאמן רלף רנגניק ושבר לו את המשקפיים בטעות. הקשר הסביר בסיום: "הוא תומך בי מאוד בכל יום. המחצית הראשונה שלי לא הייתה טובה, אבל בהפסקה הוא ניגש אליי בחדר ההלבשה ואמר לי שהוא צריך אותי - וזה נתן לי כוח. יש לנו יחסים טובים ואני שמח שהוא עדיין איתנו. רציתי להראות לו כמה אני אסיר תודה ורצתי לחגוג איתו".

רנגניק עצמו התייחס לעניין בבדיחות הדעת כמובן: "המשקפיים? זה בסדר, תמיד יש איתי עוד שני זוגות".

על המשחק אמר רנגניק: "20 הדקות הראשונות שלנו היו כמעט מושלמות והיינו צריכים להוביל אחריהן יותר מ-0:1. אחר כך התחלנו לאבד כדורים ולכן היינו צריכים לעשות כמה שינויים במחצית השנייה שבה שוב השתלטנו על המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים עם האוהדים. רויטרס
שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים עם האוהדים/רויטרס

מאמן פולין, מיכאל פרובירז': "רבע השעה הראשונה לא עבדה כמו שתכננו. התקשינו להתמודד עם האגרסיביות של אוסטריה ואיבדנו עוד ועוד כדורים. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. אולי נוכל להיות יותר אגרסיביים נגד צרפת ונוכל להתקדם משם".

המאמן הוסיף: "אנחנו משחקים גבוה ולוקחים סיכונים. אנחנו רוצים לשחק כדורגל דינמי ואגרסיבי וצריכים לשכנע את הכדורגלנים שלנו שזה הדבר הנכון לעשות. נכון שהיו לנו שחקנים שסוחבים פציעות ולא כשירים לחלוטין, אבל זה הכדורגל שהחלטנו שאנחנו רוצים לשחק".

מאמן נבחרת פולין, מיכאל פרובירז'. רויטרס
מאמן נבחרת פולין, מיכאל פרובירז'/רויטרס
  • אוסטריה לא ניצחה את פולין מאז ה-3:4 במשחק ידידות ב-1994. זה ניצחון ראשון במשחק רשמי מאז אולימפיאדת 1936, אז הנבחרות הבוגרות הופיעו בטורניר.
  • גרנוט טראונר הוא בסך הכול שחקן פיינורד השלישי שמבקיע שער באליפויות אירופה. קדמו לו ההולנדים רוב ויטסחה (יורו 1992) וג'יו ואן ברונקהורסט (יורו 2008).
  • מרקו ארנאוטוביץ' שהבקיע בפנדל בגיל 35 ו-63 ימים, הפך לכובש השני הכי מבוגר של אוסטריה בטורניר גדול. איביצה ואסטיץ' עשה את זה בגיל 38 ו-257 ימים ביורו 2008.
  • נבחרת אוסטריה סופרת כבר 9 משחקים רצופים בהם היא לא סופגת במחצית השנייה. בין 1973 ל-1975 היו לה 10 משחקים רצופים בהם לא ספגה במחצית השנייה.
  • כריסטוף באומגרטנר הוא האוסטרי הראשון שמבקיע בשני טורנירי יורו שונים.
  • השער של קשישטוף פיונטק הפולני, חלוצה של איסטנבול בשאקשהיר, היה החמישי תוצרת הליגה הטורקית. בכך היא מקדימה את הפרמיירליג, ששחקניה כבשו רק ארבעה שערים עד כה. הבונדסליגה הגרמנית מובילה עם תשעה שערים ואחריה הליגות של ספרד ואיטליה עם שישה כל אחת.

ביום שלישי (25.6) יתקיים מחזור הסיום בבית ד', כאשר הולנד תפגוש את אוסטריה וצרפת תשחק נגד פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully