וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה חגגה נקודות ראשונות: "הפעם הראינו את הרוח שלנו"

הצהובים התאוששו מהתבוסה לרומניה, ירמולנקו "ברח" למאמן רברוב שאמר: "ניצחון חשוב לכל המדינה". שפרנקו נבחר למצטיין

תקציר ניצחונה של אוקראינה 1:2 על סלובקיה בבית ה' של יורו 2024/ספורט1

שחקני נבחרת אוקראינה קיבלו היום (שישי) מנת חמצן גדולה באמצעות הניצחון 1:2 על סלובקיה במחזור השני של בית ה' ביורו 2024. ערב הטורניר האוקראינים נחשבו פייבוריטים להעפלה לשמינית הגמר, אבל התבוסה 3:0 לרומניה הכתה בהם.

במשחק לפני כמה ימים, השחקנים של סרגיי רברוב נראו שבורים וחסרי אונים, אבל הפעם הם הצליחו להתאושש מפיגור מוקדם ולנצח. בדיוק כמו שעשו בשני משחקי הפלייאוף נגד בוסניה ואיסלנד, שאחריהם זכו בכרטיס ליורו. "אני מאושר בשביל השחקנים, הגבנו מצוין לשער שספגנו", אמר רברוב בסיום המשחק.

רברוב הוסיף: "במחצית עשינו שינויים בכמה עמדות במשחק הלחץ שלנו. השחקנים שעלו מהספסל שיפרו אותנו, אבל הדבר הכי חשוב שהוא שהראינו את הרוח שלנו. עשינו הכול כדי לעשות מהפך והגיע לנו לנצח. היינו רעים מאוד נגד רומניה, אבל היום הראינו רוח ואופי שונים. זה ניצחון מאוד חשוב לנבחרת, אבל גם לכל המדינה".

מיקולה שפרנקו שכבש את שער השוויון ובישל את שער הניצחון, נבחר ל"שחקן המשחק" על ידי הוועדה של אופ"א ואנשיה הסבירו: "מעבר לשער והבישול, הוא הרשים עם הכדור ובלעדיו והמיקום שלו מצוין".

שחקני נבחרת אוקראינה. רויטרס
שחררו המון לחץ. שחקני אוקראינה הערב/רויטרס

קפטן סלובקיה, מילאן שקריניאר, אמר: "המחצית הראשונה שלנו הייתה בסדר, אבל אנחנו לא יכולים לשחק כמו במחצית השנייה. לא מילאנו את ההוראות של המאמן ואפשרנו ליריבה להפוך את המשחק. אנחנו מאוכזבים, דמיינו את זה אחרת, אבל הכול פתוח".

השוער מרטין דוברבקה, שנתקע בשער במקום לצאת לכדור בספיגה השנייה: "זה מתסכל כי שלטנו במשחק ב-35 הדקות הראשונות. יצרנו מצבים טובים ולצערי כבשנו רק שער אחד. אחרי המחצית התמונה השתנתה. אוקראינה לחצה מאוד גבוה והלכה על כל הקופה ושער השוויון שלה נתן לה הרבה ביטחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת סלובקיה, דניס ואוורו. Jürgen Fromme - firo sportphoto, GettyImages
אכזבה גדולה בסלובקיה/GettyImages, Jürgen Fromme - firo sportphoto

הנתונים

  • הגיל הממוצע של שחקני ההרכב של אוקראינה הערב עמד על 25 ו-259 ימים. זה ההרכב הכי צעיר שפתח ביורו 2024 והראשון מתחת לגיל 26.
  • בגיל 30 ו-282 ימים, איבן שראנץ הפך לשחקן הכי מבוגר בתולדות אליפויות אירופה שכובש בשני המשחקים הראשונים של נבחרתו בטורניר. הוא עקף את חריסטו סטויצ'קוב שהיה צעיר ממנו ב-156 ימים כשעשה זאת ביורו 1996.
  • רומן יארמצ'וק כבש את השער ה-16 שלו במדי נבחרת אוקראינה והתבסס במקום הרביעי בכל הזמנים. הוא "ברח" למאמן הנבחרת, סרגיי רברוב, שהבקיע 15 שערים בינלאומיים בימיו כשחקן. אנדריי שבצ'נקו ראשון עם 48.

מחזור הסיום בבית ה' (26.6)

סלובקיה - רומניה
אוקראינה - בלגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully