וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלדר לופס האריך חוזה, פאוליטה מועמד להפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 21.6.2024 / 17:06

המועדון הודיע על כך שהמגן בן ה-35 ימשיך לעונה רביעית, ב"רקורד" הפורטוגלי נכתב ששחקן הכנף של ליישואס מליגת המשנה מבוקש בקבוצה, כמו גם בצליה שזכתה באליפות סלובניה

אוהדי הפועל באר שבע נפרדים מאליניב ברדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

פאוליטה, שחקן הכנף הפורטוגלי של ליישואס, מועמד להפועל באר שבע ולצליה הסלובנית, כך על פי העיתון "רקורד". בדיווח שהתפרסם באחד מכלי התקשורת הגדולים והמובילים, נכתב כי פאוליטה בן ה-23 סיים עונה מצוינת בקבוצתו שהסתבכה בתחתית הליגה השנייה בפורטוגל ובמהלכה הבקיע חמישה שערים והוסיף בישול ב-32 הופעות.

פאוליטה ייצג בעבר את הנבחרות הצעירות של פורטוגל ואף ערך שתי הופעות בנבחרת עד גיל 20 ב-2019, ונטען כי קורצת לו ההזדמנות לשחק במפעלים האירופיים. צליה משחקת במוקדמות ליגת האלופות העונה ותוכל להגיע גם היא לבמה המרכזית.

פאוליטה, שחקן כנף פורטוגלי. ., אתר רשמי
בין ישראל לסלובניה. פאוליטה/אתר רשמי, .

ליישואס החתימה את פאוליטה בעונה שעברה ונהנתה משירותיו - אמנם הוא הבקיע חמישה שערים בלבד, אבל עדיין סיים כמלך השערים שלה. הוא יכול לשחק בכנף שמאל ובכנף ימין וחתום בליישואס עד 2026, אולם לא נראה כי ליישואס תערים קשיים על מכירתו אם תתקבל הצעה ראויה.

פורטוגלי שכן ישאר בעונה הבאה בהפועל באר שבע זהו המגן הלדר לופס, שהמועדון הודיע רשמית על הארכת חוזהו בעונה נוספת. לופס בן ה-35 התלבט מאוד אם להמשיך לעונה רביעית בישראל או שמא לצאת לדרך חדשה, אבל בסופו של דבר בחר להישאר במועדון וישחק בבירת הנגב גם בעונת 2024/25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully