וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק קומאן: כוכב נוסף של סטיאווה בוקרשט יימכר?

כחודש לפני המפגש הצפוי עם מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, ברומניה נטען כי בשיקטאש בעקבות אולארו שמחזיק בסעיף שחרור

תקציר מיורו 2024: רומניה - אוקראינה 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם מדורגת בכל סיבובי מוקדמות ליגת האלופות, אבל לצערה היא קיבלה FCR בסיבוב השני, הראשון שלה, את סטיאווה בוקרשט, אלופת רומניה שנחשבת ליריבה החזקה ביותר מבין כל הלא מדורגות ושלא אמורה להתקשות בסיבוב המוקדמות הראשון מול וירטוס מסן מרינו. אם לא די בכך, מכבי תל אביב בשלב זה עדיין ללא שחקני רכש או מאמן במקום רובי קין וגם תחסר את חמשת שחקני הנבחרת האולימפית של ישראל שיהיו בפריז.

זה מציב כמובן את סטיאווה בוקרשט בעמדה מצוינת לעבור שלב, אבל גם אלופת רומניה עשויה למצוא את עצמה מגיעה למפגשים בחודש הבא עם אלופת ישראל לפחות ללא שניים מכוכביה. כבר פורסם כי פלורינל קומאן, שחקן נבחרת רומניה שנמצא איתה ביורו, מבוקש מאוד בקטאר ועשוי לעזוב, אבל בנוסף לקיצוני השמאלי, שחקן נוסף שכעת מוזכר כמי שעשוי לעזוב זהו דריוס אולארו, הקשר שלא שותף ב-0:3 הגדול של של רומניה על אוקראינה במחזור הפתיחה ביורו.

דריוס אולארו (מספר 14) ושחקני נבחרת רומניה. GettyImages
אולארו ושחקני נבחרת רומניה/GettyImages

כמו קומאן, גם אולארו בן 26 ועשוי לעזוב בעסקה בגובה 5 מיליון יורו בזכות סעיף שחרור בחוזהו, אולם במקרה שלו מי שמחזרת אחריו היא בשיקטאש על פי "digisport". הטורקים מעריכים את אולארו בשל יכולותיו המגוונות והיכולת שלו לשחק גם במרכז, גם מאחורי החלוץ וגם בכנף ימין, כך לפי התקשורת באיסטנבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully