וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שלושה אסים: הרכב ישראל פרמייר טק לטור דה פראנס

קבוצת האופניים תזנק בשבת הבאה בפירנצה (29.6) בפעם החמישית בתולדותיה בתחרות היוקרתית, יובילו אותה סטיבי וויליאמס הוולשי, דרק גיי הקנדי ופסקל אקרמן הגרמני

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

קבוצת ישראל פרמייר טק תזנק בשבת הבאה בפירנצה לטור דה פראנס החמישי בתולדותיה עם שני כוכבים שזינקו לצמרת העולמית בשנה האחרונה - במטרה מוצהרת להשיג את הנצחון הרביעי שלה במירוץ הגדול מכולם בהשתתפות החמישית שלה - ואולי אף למעלה מזה.

הרוכבים שייצגו השנה את הקבוצה יהיו דרק ג'י, הגיבור הקנדי החדש בעולם האופניים שיוביל את הקבוצה בטור יחד עם הבריטי המצליח סטיבי וויליאמס ולצד הספרינטר הגרמני פסקל אקרמן.

סטיבי וויליאמס, רוכב ישראל פרמייר טק. ספרינט סייקלינג, אתר רשמי
אחד משלושת האסים של ישראל פרמייר טק. וויליאמס/אתר רשמי, ספרינט סייקלינג

גיי, הרוכב הקנדי בן ה-26, הפך בשנה האחרונה לאחד השמות החמים על במת האופניים המקצוענית. בעונה שעברה הפך לסנסציה של הג'ירו דה איטליה עם סדרת בדיחות מדהימה שהסתיימה חצי תריסר פעמים על הפודיום והפכה אותו לסוג של גיבור טראגי, אבל נועז. רק לפני שבוע עלה הקנדי מדרגה נוספת עם הופעה פנטסטית בטור דופינה הצרפתי בו זכה בניצחון הבכורה המקצועני שלו וסיים במקום השלישי הכללי מול טובי המטפסים בעולם.

הכוכב השני של הקבוצה לטור הוא סטיבי וויליאמס הוולשי, שעד כה מנפק עונה פנטסטית: הוא השיג לקבוצה את ניצחונה הגדול ביותר בטור האוסטרלי בתחילת העונה והשיג ניצחון ענק בפלאש וואלוני הבלגי.

כאמור, האס השלישי יהיה הספרינטר הגרמני פסקל אקרמן שכבר זכה בניצחונות בג'ירו דה איטליה ובוולטה הספרדי ועכשיו מטרתו תהיה להשלים את סדרת הגראנד טורים עם ניצחון בטור דה פראנס.

ההרכב המלא:

דרק ג'י - קנדה
סטיבי וויליאמס - בריטניה
ג'ייק סטיוארט - בריטניה
גיום בוייווין - קנדה
פסקל אקרמן - גרמניה
ג'יקוב פוגלסאנג - דנמרק
הוגו הול - קנדה
קריסטס ניילנדס - לטביה

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
סילבן אדמס. נועה ארנון, ישראל פרמייר טק, אתר רשמי
"נראה לעולם את הפנים היפות של ישראל בגאווה עצומה". סילבן אדמס/אתר רשמי, נועה ארנון, ישראל פרמייר טק

הקבוצה מגיעה לטור דה פראנס כאשר היא רושמת את העונה הטובה ביותר בעשר שנות קיומה כאשר צברה 16 ניצחונות עד כה. הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס אמר: "על רקע המערכה הקשה בה אנו נתונים, להשתתפות שלנו במירוץ הגדול בעולם - ישנה חשיבות מיוחדת. רוכבינו ישאו את השם 'ישראל' על מדיהם על פני אלפי קילומטרים ואל מול 15 מיליון צופים לאורך המסלול שיחצה את איטליה וצרפת. נעשה זאת כאשר לא פחות משני מיליארד צופי טלוויזיה - יצפו בנו. נמשיך להראות לעולם את הפנים היפות של ישראל ונעשה זאת בגאווה עצומה".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully