וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו באג'יו אושפז לאחר שהתעמת עם חמושים שפרצו לביתו

דרמה בזמן המשחק של איטליה נגד ספרד: חמישה חמושים פרצו לאחוזתו של כוכב העבר וגנבו תכשיטים ושעונים. באג'ו שניסה להתנגד, סיים את הלילה עם תפרים בבית החולים

תקציר יורו 2024: ספרד - איטליה 0:1/ספורט1

דרמה בזמן המשחק של נבחרת איטליה נגד ספרד, אמש (חמישי) ביורו. חולייה של חמישה עבריינים חמושים פרצה לאחוזתו של כוכב העבר של האזורי רוברטו באג'יו, פצעו אותו באורח קל וגנבו תכשיטים ושעונים בשווי של עשרות אלפי יורו.

באג'יו בן ה-57 צפה במשחק בביתו שבעיירה אלטבילה וינצ'נטינה שבמחוז ונטו בשעה שהפורצים נכנסו לבית, וניסה להתנגד להם למרות שהיו חמושים בנשק חם. החמישה השתלטו על באג'יו ועל בני משפחתו באלימות, קשרו אותם והותירו את באג'יו מדמם כשהוא נעול בתוך ארון בגדים.

כעבור יותר מ-40 דקות, אחרי שהפורצים גנבו שעונים ותכשיטים יקרי ערך, באג'יו הצליח להשתחרר עצמאית ולהזעיק את המשטרה. מיד לאחר מכן נשלח באג'יו לבית החולים, שם אושפז להמשך מעקב בלילה לאחר שנזדקק לתפרים.

כדורגלן העבר האיטלקי רוברטו באג'יו. Claudio Villa, GettyImages
"סיוט מתמשך". באג'יו/GettyImages, Claudio Villa

באיטליה כתבו שהשוד האלים היה "סיוט מתמשך" עבור באג'יו ובני משפחתו, וטענו כי התנהג באומץ רב מול הפורצים, שהיו מודעים היטב לזהותו. לפי שעה, החקירה המשטרתית עדיין נמצאת בראשיתה ולא נתפסו חשודים.

באג'יו בן ה-57 נחשב לאחד הכוכבים הגדולים בכדורגל האיטלקי בשנות ה-90. הוא כבש 27 שערים ב-56 הופעותיו במדי הסקוודרה אזורה, והוא האיטלקי היחיד שכבש בשלושה מונדיאלים. ב-1994 הוא כבש חמישה שערים בטורניר בארה"ב והוליך במו רגליו את איטליה לגמר. ב-22 שנות קריירה הוא הספיק בין השאר לככב ביובנטוס, במילאן ובפיורנטינה.

לאחר הפרישה בשנת 2004, באג'יו ניסה את מזלו כמאמן ואף התנסה בתפקידים מקצועיים שונים בההתאחדות האיטלקית, אולם בשנים האחרונות הוא לא חלק מעולם הכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully