וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכר סוליסט ולא מוכן לקבל עצות מאף אחד. זה הפריע לי"

זבזדן טרזיץ', המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום, חושף סיפורים שלא סופרו על הקדנציה של מאמן מכבי חיפה: "אמרתי לו, 'לא הגיוני שאתה לא מדבר עם השחקנים. הוא ענה 'אני לא מתכוון להשתנות'. הכל נפל על התקשורת הבינאישית שלו"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

שבעה חודשים חלפו מאז פוטר ברק בכר מהכוכב האדום, ולמרות ששני הצדדים הספיקו לפתוח דף חדש, בסרביה עדיין מנתחים מדוע השידוך לא עבד. אתמול (חמישי) התראיין המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ', וסיפר לתקשורת המקומית סיפורים שלא סופרו על הקדנציה של המאמן הישראלי בבלגרד, כולל מחמאות וביקורות.

"ברק המאמן הכי טוב שהיה בישראל ב-20 השנים האחרונות. כל הסימנים הצביעו על כך שהוא עומד להיות מאמן גדול, ושכל מה שהוא זקוק לו זה ניסיון מחוץ לישראל", פתח טרזיץ'. "הוא עדיין לא היה בשל מספיק כדי לאמן בחמש הליגות הבכירות, אז חשבנו שלהביא אותו לכאן יהיה מהלך טוב. למען האמת, עקבנו אחריו הרבה לפני צמד המשחקים נגד מכבי חיפה. צפיתי במכבי חיפה מביסה את אולימפיאקוס באתונה, וזה היה מדהים. מעולם לא ראיתי מפגן כוח כזה מקבוצה ישראלית. הבנתי שלא רק אני מתלהב מבכר, אז נסענו לפגוש אותו בישראל פעמיים. הצגנו לו את התכניות והרעיונות שלנו ורצינו שהוא יקח על עצמו פרויקט של שלוש שנים.

"ההתחלה הייתה פנומנלית, אבל לא קל להשתלב במועדון שלנו, בטח לא למאמן קצת סוליסט כמו בכר, שלא מוכן לשמוע או לקבל עצות מאחרים. התכונות הללו שלו, גרמו לנו לאבד כמה נקודות ולהישאר במרחק של שש נקודות בפרטיזן בלגרד. צריך להודות בכנות שהקדנציה שלו לא הייתה מספיק טובה, אבל גם לומר באותה נשימה שגורלו נחרץ בגלל שני משחקים בלבד - האחד בברן מול יאנג בויז, שהיה אולי המשחק הכי טוב של הכוכב האדום במפעל אירופי, והשני בדרבי, שהפסד בו הוא דבר בלתי נסלח. אם היינו מנצחים בשני המשחקים הללו, והגיע לנו לנצח, כנראה שהסיפור של בכר בכוכב האדום היה שונה לחלוטין".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה
שידוך שלא צלח. ברק בכר/מכבי חיפה, ראובן כהן

יחד עם זאת, חשף טרזיץ' מספר סיפורים על התנהלותו של בכר, שלדבריו "הפריעה לו".

"לא אהבתי את חוסר התקשורת שלו עם השחקנים. יש לו סגנון כזה - הוא משלב ידיים וצופה באימון בזמן שעוזריו מחלקים הוראות. השחקנים ניגשו אליי להתלוננו שהם לא יודעים מה ברק חושב עליהם או מה הציפיות שלו מהם. כמאמן, אתה חייב לשוחח עם השחקנים שלך, לשמור עליהם שמחים, שתהיה אווירה טובה. הם צריכים לדעת ממקור ראשון מה הם עושים טוב ומה הם עושים פחות טוב. אבל בכר שוחח מעט מאוד פעמים עם השחקנים, וזה הפריע לי. אמרתי לו כמה פעמים, 'ברק, לא יכול להיות שהשחקנים באים לשיחות אישיות, הם צריכים לבוא אליך. אתה לא יכול לעשות את זה. הוא היה עונה, 'זה סגנון העבודה שלי וכך הצלחתי גם בעבר. אני לא יכול להשתנות, אולי רק קצת'. אבל זה לא הספיק. נוצרו פערים גדולים בינו ובין הצוות שלו, לבין השחקנים. ובשורה התחתונה, הכוכב האדום לא שיחקה ברמה המצופה ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully