וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של מרכוס רשפורד עקץ: "קשה לצפות באנגליה"

אחרי שאיכזבה שוב ב-1:1 נגד דנמרק, סאות'גייט ספג ביקורת גם מאחיו של כוכב מנצ'סטר יונייטד שלא זומן ליורו: "מרכוס יכול היה לעשות את ההבדל". שירר קטל את החלק הקדמי, קין את הקישור

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

נבחרת אנגליה אמנם שמרה על המקום הראשון בבית ג' וניצחון במחזור הסיום על סלובניה יבטיח לה את הפסגה, אבל אחרי 180 דקות ביורו בהחלט יש לה סיבה לדאגה.

בדומה ליורו 2020 שבו כידוע הפסידה לאיטליה בגמר, בו אנגליה סיימה את שלב הבתים עם שני ניצחונות 0:1 על קרואטיה וצ'כיה וסיימה בתיקו ללא שערים נגד סקוטלנד, ביורו 2024 היא החלה עם 0:1 מאכזב על סרביה, אתמול (חמישי) נפרדה ב-1:1 נגד דנמרק וכאמור תפגוש את סלובניה במחזור הסיום. ההבדל מיורו 2020 הוא שאנגליה אז לא הגיעה בתור הפייבוריטית המובילה לזכות בתחרות ועם סגל שופע כוכבים כמו עכשיו - שכולל את שחקני העונה באנגליה ובספרד ואת מלך שערי הבונדסליגה הגרמנית.

הכירו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט. James Gill - Danehouse, GettyImages
ביקורת מבית. גארת' סאות'גייט/GettyImages, James Gill - Danehouse

אם שחקני נבחרת שלושת האריות הגנו על סאות'גייט אתמול אחרי המשחק וטענו שהוא "מבקש לשחק כדורגל התקפי ומשוחרר", שחקני העבר גילו פחות רחמים כלפי המאמן ויצאו למתקפה אחרי המשחק. הארי קיין, שכבש אתמול את השער הבודד של אנגליה, הזכיר אחרי המשחק ש"גם ביורו הקודם הייתה אכזבה גדולה אחרי התיקו נגד סקוטלנד", אבל הפעם הביקורות ארסיות הרבה יותר.

אלן שירר היה רחוק מלהתרשם ואמר ל-BBC: "זה היה ממש רע, ממש לא טוב. הייתי שחקן עבר ושמעתי את הריאיון של קייל ווקר אחרי המשחק שבו הוא מבקש שנסתכל על הצד החיובי ועל כך שאנגליה בראש הבית, אבל זו העבודה שלנו והעבודה של המאמן היא לתקן את מה שלא עובד. אנגליה הייתה חסרת אנרגיה, השחקנים בכלל לא רצו עד הדקות האחרונות. אם לומר את האמת? לדנמרק הגיע לנצח, היא הייתה טובה יותר. אני לא אגיד שהשחקנים לא ניסו או לא רצו, אבל זה היה פשוט רע.

"הסתכלתי על ג'וד בלינגהאם והוא פשוט לא הצליח לעלות ולעזור להתקפה", המשיך שירר, "הסתכלתי גם על פיל פודן בצד שמאל והוא לא מצליח להשפיע על המשחק. גם נכון שקיין הבקיע, אבל כשהוא וסאקה היו על המגרש כמעט שלא הייתה תנועה מהקו השני. זה היה ממש רע ומאוד מדאיג. סאות'גייט כרגע לא מוציא מהשחקנים את מה שהם יכולים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טרנט אלכסנדר ארנולד לצד מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט. GettyImages
"זה נראה שדקלן רייס עושה עליו בייביסטר"/GettyImages

סאות'גייט השאיר לא מעט כוכבים בבית וביניהם מרכוס רשפורד, שחקן הכנף של מנצ'סטר יונייטד. אחרי עוד משחק מאכזב של נבחרת אנגליה, דוויין רשפורד, אחיו הבכור וסוכנו של שחקן ההתקפה, ניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את סאות'גייט שוויתר על שירותיו. "קשה מאוד לשבת ולצפות כשאתה מאמין בלב שלם שהאיש שלך היה יכול לעשות את ההבדל!", הוא כתב באינסטגרם ולא השאיר מקום לספק במה מדובר.

רוי קין, עוד שחקן עבר ופרשן בכיר כיום בממלכה, בחר לבקר את סאות'גייט גם כן על התנהלותו ועל תפקוד הקישור האחורי של אנגליה. אמש טען סאות'גייט במפתיע כי "לא נמצא עדיין מחליף לקלווין פיליפס" - אמירה שהובילה לתדהמה באנגליה - וקין אמר: "אנחנו מדברים בימנו המון על החזקת כדור ומול קבוצות חזקות זה בהחלט חשוב, אבל השאלה היא מה אתה עושה עם הכדור כשהוא אצלך. טרנט אלכסנדר ארנולד מרגיש בנוח בקישור ואין שום ספק על יכולות המסירה שלו, אבל בשאר הזמן זה נראה שדקלן רייס עושה עליו בייביסטר. אסור לאנגליה שזה יקרה לה".

איאן רייט, יש לציין, דווקא תמך באלכסנדר ארנולד שהוחלף ראשון בשני המשחקים: "אם אתם רואים את היכולות שלו בליברפול, אתם יודעים למה הוא מסוגל בקישור. הוא צריך שתהיה תנועה מקדימה, אבל שום דבר לא קורה מקדימה. שמעתי גם את מה שאמר רוי, אבל אם אין תנועה מקדימה אז הכל קורה לאט וגם קבלת ההחלטות מתעכבת. סאקה היה היחיד שעוד היה בכיוון, אבל פודן לא ביצע תנועה וקיין שיחק עמוק מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully