וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחתה מלברון? הסיפור האמיתי מאחורי מינויו של רדיק

בארצות הברית חושפים את הרציונל מאחורי הצנחתו של שותפו של ג'יימס לפודקאסט לעמדת המאמן בלייקרס, יודעים ש"הוא המאמן עם הרזומה הדל בהיסטוריה" ובכל זאת נותנים לו צ'אנס: "מאמינים שיהפוך לספולסטרה הבא"

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

הרבה גבות הורמו כאשר התברר שג'יי ג'יי רדיק, שחקן ה-NBA לשעבר ושותפו הנוכחי של לברון ג'יימס בפודקאסט "Mind The Game", הוא אחד המועמדים המובילים לעמדת המאמן של לוס אנג'לס לייקרס. אמש (חמישי) כאשר התברר שרדיק יקבל את התפקיד, הביקורות וסימני השאלה רק הלכו והתחזקו.

"מעולם לא ראיתי מאמן NBA עם רזומה כל כך דל. הוא מעולם לא אימן, מעולם לא היה חלק מניהול של קבוצה...זו הפעם הראשונה שהוא יכיר את הביזנס הזה, ששונה לחלוטין ביחס לפרספקטיבה של שחקן", אמר העיתונאי ניק רייט ברשת "פוקס".

רדיק סיכם על חוזה לארבע שנים אחרי שנפגש בסוף השבוע האחרון עם סגן הנשיא והג'נרל מנג'ר רוב פלינקה לצד הבעלים ג'יני באס, ושיכנע אותם שהוא האיש הנכון לתפקיד. על פי ESPN, פלינקה התרשם מהפוטנציאל של רדיק להתחבר לשחקנים, כמו גם מהבנת המשחק שלו, ומשוכנע שלצד אנשי מקצוע בכירים ומנוסים שיצורפו לצוות שלו, תהליך הלמידה וההתאקלמות שלו לתפקיד יהיה קצר מהרגיל. בין המועמדים להצטרף לצוות שלו נמצאים סקוט ברוקס, סם קאסל, ג'ארד דאדלי ורייג'ון רונדו, לא כולם אנשי מקצוע מנוסים במיוחד, אבל בארצות הברית יש גם מי שמשוכנע שזה עדיין יכול לעבוד.

"ללברון היו מנהלים גרועים ומאמנים בינוניים, אבל הוא פשוט זוכה באליפויות. הוא לקח כמעט כל מאמן לגמר", אמר קולין קוהרד. "אנשים שוכחים כמה גרועים היו הלייקרס למשך תקופה ארוכה מאוד. לברון הגיע, ופתאום הם זכו באליפות".

פרשן הכדורסל ג'יי ג'יי רדיק. Jamie Schwaberow, GettyImages
אפס ניסיון, המון פוטנציאל. ג'יי ג'יי רדיק/GettyImages, Jamie Schwaberow

הקישור המיידי בין לברון לרדיק, עלול לעשות עוול למאמן החדש - שלטענת כתב הקבוצה דייב מקמנמין לא קיבל את התפקיד בזכות החיבור לג'יימס. "למעשה, לא הייתה שום שיחה בין ג'יימס לבין ג'יני באס או רוב פלינקה בנוגע למינוי של המאמן. לברון נשאר לגמרי מחוץ לתהליך הזה, והעביר להנהלה מסר שהוא בוטח בהם שיקבלו את ההחלטה הנכונה. גם לברון מבין שרוב הסיכויים שרדיק יישאר בלייקרס אחריו".

שאמס צ'ראניה טען ש"הלייקרס מאמינים שרדיק יכול להתפתח לאריק ספולסטרה הבא" - לא פחות ולא יותר - וחשף את תכנית העבודה הראשונית שלו. על פי התכנית, רדיק מתכנן להוריד עומסים מלברון ולייעל את השימוש באנתוני דייויס, שיהפוך לגו-טו-גאי במיוחד בעונה הרגילה. דייויס, אגב, דווקא כן היה מעורב בהליך בחירת המאמן, ותמך במועמדותו של רדיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully