וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו לשחק על טרמפולינה": מי מנסה לפגוע בארגנטינה?

האלביסלסטה צלחו את המבחן הראשון בקופה אמריקה, מסי חגג ושבר שיא, אבל מרטינס וסקאלוני כעסו על מצבו של כר הדשא, ורמזו לקנוניה: "ככה נישאר צעד מאחורי היורו"

קופה אמריקה: ארגנטינה - קנדה 0:2/ספורט1

טורניר הקופה אמריקה יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי), עם עטיפה נוצצת כמו שרק האמריקאים יודעים לייצר. למעלה מ-70 אלף צופים הצטופפו ביציעים באצטדיון מרסדס בנץ באטלנטה וראו את ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה מנצחים 0:2 את קנדה, אבל מתחת לפני השטח - או מעליו, ליתר דיוק - דברים לא עברו בצורה חלקה.

שחקני נבחרת ארגנטינה התלוננו לאורך כל המשחק על תנאי כר הדשא, ובסיום תקפו את המארגנים ורמזו לקנוניה נגדם. "כשאתה רואה את זה, אתה מבין איזה מכשולים מנסים להעמיד בפנינו. מנסים לפגוע בנו, אבל אנחנו נבחרת שממשיכה לשחק כל הזמן, לא חשוב הנסיבות", אמר אמי מרטינס, שכיכב בין הקורות.

לדבריו של השוער, "כר הדשא היה במצב מזעזע. שמו שכבה של דשא מעל הדשא הסינתטי, ובכל פעם שקיבלנו את הכדור, זה הרגיש כמו לשחק על טרמפולינה. אתה רץ, אבל התחושה היא שלמעשה אתה קופץ. חבל מאוד שזה המצב, כי אם זה יימשך כך, הקופה אמריקה יישאר תמיד צעד אחד מאחורי היורו".

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, רודריגו דה פול. Hector Viva, GettyImages
"לא מתאים לשחקנים ברמות האלה". מסי ודה פול, הלילה/GettyImages, Hector Viva

ארצות הברית, שמארחת את הטורניר, משתמשת בו כמעין ניסיון כלים לקראת האירוח הגדול באמת של מונדיאל 2026. אבל עד אז, נראה שהשחקנים דורשים מקצה שיפורים לתנאים. "הכל מסביב נוצץ ומבריק, האצטדיונים מדהימים, אבל לא יכול להיות שאנחנו מתכוננים לשחק על כר דשא מסוים במשך שבעה חודשים, ואז פתאום משנים את תנאי המשטח יומיים לפני משחק הפתיחה. התכוננו למשטח סינתטי, אבל יומיים לפני המשחק הוסיפו 100 מטר של דשא אמיתי", אמר המאמן ליאונל סקאלוני. "אני לא יודע מי נתן את ההוראה הזאת או מה היו המניעים שלו, אבל ברור לי שמשטח כזה לא מתאים לכדורגלנים ברמות הללו".

אבל גם הטענות של ארגנטינה בסיום המשחק לא הסיטו את הזרקור מליאו מסי, שהפך לשיאן ההופעות של הקופה אמריקה בכל הזמנים ורשם משחק אופייני, עם שורה של הברקות. הפרעוש גם רשם מספר החמצות במחצית השנייה, אבל גם היה חתום על בישול נפלא ללאוטרו מרטינס ולפני כן בנה את המהלך שהוביל לשער הראשון של חוליאן אלברס.

"ידענו שיהיה משחק קשה, מול יריבה קשוחה מאוד. רצינו מאוד לנצח, כי מעולם לא ניצחנו משחק פתיחה בטורניר גדול בעידן סקאלוני. הניצחון היום ייתן לנו שלווה ושקט נפשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully