וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:2 לארגנטינה על קנדה בפתיחת הקופה, מסי שבר שיא וכיכב

האלופה המכהנת פתחה את המסע להגנה על התואר ברגל ימין: לעיני למעלה מ-70 אלף צופים ביציעים הגדושים באטלנטה, ליאו מסי הפך לשיאן ההופעות הבלעדי של הטורניר היבשתי וכיכב עם בישול ב-0:2 על קנדה. אלברס (49) שבר בצורת, לאוטרו (88) חתם

קופה אמריקה: ארגנטינה - קנדה 0:2/ספורט1

אומרים שזהו הריקוד האחרון של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה. הלילה (בין חמישי לשישי) במשחק הפתיחה של הקופה אמריקה, זה קודם כל היה ריקוד. האלביסלסטה פתחו את המסע להגנה על התואר מ-2021 עם ניצחון 0:2 על קנדה באצטדיון מרסדס בנץ באטלנטה, לעיני למעלה מ-70 אלף צופים ועם יכולת משכנעת והרבה מאוד מצבי הבקעה.

ליאו מסי שפתח כמובן בהרכב, שבר את שיא ההופעות ההיסטורי לשחקן בקופה אמריקה, עם הופעתו ה-35 בטורניר היבשתי - אחת מעל סרחיו ליבינגסטון שהחזיק בשיא מאז שנות ה-50. על הדשא, כוכב אינטר מיאמי סיפק כמה רגעי קסם שעזרו לחבורה של ליאונל סקאלוני לצלוח את האתגר.

מהלך קבוצתי יפהפה של ארגנטינה בנה את השער הראשון בדקה ה-49. צירוף מסירות מהיר הסתיים עם כדור עומק נפלא של מסי לאלכסיס מקאליסטר, שנבלם בדרך לשער אבל ראה את הכדור מגיע לחוליאן אלברס שגלגל לרשת, ושבר בצורת של שנה וחצי במדים הלאומיים, עם שער ראשון מאז חצי גמר המונדיאל.

שחקן נבחרת ארגנטינה לאוטרו מרטינס חוגג עם ליאונל מסי. Hector Vivas, GettyImages
פתיחה ברגל ימין. מסי ולאוטרו/GettyImages, Hector Vivas

האלביסלסטה הגיעו למספר רב של מצבים אך לא ניצלו אותם, כשליאו מסי מפספס פעמיים מצבי אחד על אחד מול השוער. אבל בסופו של דבר הפרעוש היה חתום גם על השער שסגר עניין, עם עוד מסירת עומק נהדרת ללאוטרו מרטינס, שגלגל את -0:2 בדקה ה-88.

במשחק הבא בלילה שבין שלישי לרביעי נגד צ'ילה, מסי ינסה כבר למצוא את הרשת בעצמו ולעשות עוד צעד לעבר שיא הכיבושים ההיסטורי של המפעל - ממנו הוא רחוק ארבעה שערים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully