וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ג'יי רדיק סיכם כמאמן לוס אנג'לס לייקרס לארבע שנים

חברו הטוב של לברון ג'יימס, שמנחה איתו פודקאסט ומעולם לא אימן, עבר בהצלחה את ראיון העבודה והמשרה הוצעה לו על ידי הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

בדיוק שבוע אחרי שפורסם כי ג'יי ג'יי רדיק יתראיין באופן רשמי למשרת מאמן לוס אנג'לס לייקרס, הערב (חמישי) מדווחים כלי התקשורת הגדולים בארצות הברית כי הפרשן וחברו הטוב של לברון ג'יימס, איתו הוא מנחה פודקאסט, סיכם לארבע השנים הבאות כמאמן הקבוצה במקום דרווין האם שפוטר בתחילת מאי. זהו כמובן יהיה תפקיד האימון הראשון שלו בקריירה.

לפי אדריאן ווז'נראוסקי מ-ESPN, הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה הציע לו את המשרה ולאחר שהשניים סיכמו את התנאים בחוזה לארבע שנים, החלו השניים לעבוד על בניית הצוות המקצועי במלואו, כשהמטרה היא לאתר אנשי מקצוע מנוסים. עוד לפי ווז'נראוסקי, פלינקה מאוד מאמין בכך שרדיק יתחבר לשחקנים ויוכל מאוד לעזור לקבוצה בזכות "IQ הכדורסל שלו". עוד נכתב כי פלינקה משוכנע שעם צוות מקצועי מנוסה לצדו, יעבור רדיק את טבילת האש.

פרשן ה-NBA ג'יי ג'יי רדיק. Mitchell Leff, GettyImages
יורד לפרקט ועוד כמאמן לוס אנג'לס לייקרס. ג'יי ג'יי רדיק/GettyImages, Mitchell Leff

כאשר פורסם תחילה על מועמדות רדיק ללייקרס, הובהר ב-ESPN כי לברון ג'יימס מתעקש על כך שהוא לא מחליט על זהות המאמן הבא ושאין לו יד בדבר, על אף שרבים צפו כי חברו הטוב ושותפו לפודקאסט יסיים כמאמן הקבוצה. בעברו אימן רדיק קבוצות נוער, אך לא מעבר לכך. הוא פרש ממשחק פעיל ב-2017 אחרי 15 שנות קריירה ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully