וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנגליה נראית גמורה, אין סיכוי שאלה ההוראות של המאמן"

שחקני העבר בביקורת קשה. שירר: "סאות'גייט לא מוציא את המיטב מהשחקנים". ליניקר: "קיין צריך ניעור". פרדיננד: "מאוד מדאיג"

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

ביקורת קשה של שחקני עבר על גארת' סאות'גייט ושחקני נבחרת אנגליה. נבחרת שלושת האריות אמנם התקרבה להבטחת המקום בשמינית גמר יורו 2024, אבל הציגה יכולת חלשה מאוד ב-1:1 נגד דנמרק. אם אחרי היכולת המשמימה נגד סרביה הביקורות עמדו בצל הניצחון (0:1), הפעם כבר אי אפשר להתעלם. לכולם ברור: ככה לא נראית מועמדת לזכייה באליפות אירופה ואם היכולת לא תשתפר דרמטית, אנגליה תשוב הביתה בשלב הרבה יותר מוקדם ממה שחשבה.

אלן שירר: "גארת' סאות'גייט עומד בפני שאלות רציניות. אתם רואים את השחקנים שם... פיל פודן ומה שהוא עשה העונה במנצ'סטר סיטי... ג'וד בלינגהאם שהופיע במשחק הראשון ולא הגיע הערב... ג'ון סטונס ומה שהוא עשה בקבוצה שלו העונה. אפשר וצריך להוציא הרבה יותר מהשחקנים האלה. כרגע גארת' לא מוציא את המיטב מהם".

ג'יימי קארגר: "אני מודאג בנוגע להמשך הטורניר, אנגליה נראית גמורה. השחקנים לא מצליחים להתקרב לכדור, אני ממש רואה סימנים של תשישות. דקלן רייס צריך לכסות כל כך רבה שטח - אף אחד לא ישכנע אותי שזו צורת המשחק הנכונה. אין סיכוי שסאות'גייט אומר להם לשחק ככה, אין סיכוי".

מאמן נבחרת אנגליה, גארת' סאות'גייט. James Gill - Danehouse, GettyImages
חלק מאשימים אותו, אחרים מאשימים את השחקנים. סאות'גייט/GettyImages, James Gill - Danehouse

פר מרטסאקר: "הופעה מאוד מאכזבת של אנגליה, מ-א' ועד ת'. השחקנים האלה עושים כל כך הרבה דברים טובים תחת גווארדיולה או ארטטה ולא רואים את זה כאן. הם נראים שבורים".

דניאל סטארידג' צייץ: "בכנות, אני בהלם שעדיין לא ראינו את קול פאלמר על המגרש בטורניר הזה".

גארי ליניקר: "לחלוצים יש שני תפקידים: לכבוש שערים וליצור מרווחים לשחקנים אחרים. הוא צריך שהמאמן שלו יבוא וידרוש ממנו קצת יותר. זה מה שהייתי מצפה אחרי הופעה כזו".

ריו פרדיננד: "האיזון הנוכחי בהרכב לא מאפשר לשחקנים להגיע לרמה שהם מציגים בקבוצות. פודן לא מתופקד בעמדה שלו בתקופה שבה הוא בשיא, אולי בלינגהאם יהיה טוב יותר בעמדה קצת יותר אחורית... זה מאוד מדאיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully