וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקר: "המאמן רוצה שנשחק התקפי. אנחנו בראש הבית"

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 21:51

נבחרת אנגליה סופגת ביקורות קשות אחרי התיקו עם דנמרק, המגן טען: "אנו עדיין בראש הבית, מסתכלים על הצד החיובי". קיין: "מבין שיש אכזבה מאיתנו, זה קרה גם ביורו הקודם". ומה היה לסאות'גייט לומר בסיום?

תקציר יורו 2024: דנמרק - אנגליה 1:1/ספורט1

נבחרת אנגליה חיפשה להבטיח הערב (חמישי) את פסגת בית ג' במחזור השני של שלב הבתים ביורו 2024, אבל מעדה ב-1:1 עם נבחרת דנמרק. שתי הנבחרות התמודדו בשחזור חצי גמר היורו הקודם, אז זה הסתיים ב-1:2 לנבחרת שלושת האריות בדרך להפסד בגמר. במחזור הראשון שחקניו של גארת' סאות'גייט התקשו, אך ניצחו 0:1 את סרביה, בעוד דנמרק מעדה וסיימה ב-1:1 עם סלובניה. בזכות התיקו אנגליה הבטיחה את המקום השלישי והיא צפויה להעפיל שלב, אך דבר לא הובטח והביקורות בהתאם.

נבחרת אנגליה הגיעה ליורו כפייבוריטית להניף את הגביע על פי התחזיות וסוכנויות ההימורים, אולם עד עתה רחוקה מאוד מלהרשים בלשון המעטה. אחרי התיקו מול דנמרק, אמר המגן קייל ווקר שיצר את המהלך שהסתיים בשער של קיין: "המנג'ר רוצה שנשחק כדורגל התקפי ומשוחרר וגם היום הייתם יכולים לראות את זה. תסתכלו על הצד החיובי, אנגליה בראש הבית".

ג'ורדן הנדרסון, שלא זומן לנבחרת וצופה ביורו מהבית, העלה סטורי בעקבות הריאיון של ווקר ותמך בו ובחבריו: "כולכם יותר מדי שליליים!! תעמדו מאחורי הנבחרת הזו ותבטחו בה!!".

חלוץ נבחרת אנגליה הארי קיין עם מאמנו גארת' סאות'גייט. GettyImages
ווקר הגן על המאמן, קיין הזכיר את המעידה ביורו הקודם/GettyImages

הארי קיין העלה את מאזנו ל-13 שערים בטורנירים גדולים כשמצא את הרשת במחצית הראשונה, אבל במפתיע הוחלף ביחד עם בוקאיו סאקה ופיל פודן בחצי השני. אחרי המשחק אמר החלוץ: "מגיע לדנמרק הקרדיט כי הם יצרו לנו המון בעיות. אנחנו נצטרך להשתפר ואנחנו נבדוק איך אנחנו עושים את זה. אמרנו לפני הטורניר שאין משחקים קלים וזה המצב, אבל אנחנו בראש הבית ונתקדם צעד אחר צעד. אני מבין שיש המון רעש ובעיקר אכזבה מאיתנו בבית, כמו שקרה לנו ביורו הקודם נגד סקוטלנד. צעד אחר צעד, אנחנו נשתפר ונגיע לאן שאנחנו רוצים".

סאות'גייט הוסיף לסיכום: "הוצאתי את קיין כי היינו זקוקים לשחקנים רעננים ואנרגטיים, לרגליים טריות אחרי שני משחקים. הארי לדעתי שיחק 90 דקות רק פעם אחת בחודש האחרון וזו הייתה ההחלטה שלקחנו. יש המון עבודה לפנינו ואנחנו מבינים את האכזבה של האוהדים והאנשים בבית, הם צודקים ואנחנו נעשה את הכל כדי להשתפר. אנחנו צריכים להגיע לרמה הרבה יותר גבוהה, אנחנו מודעים לזה. התפקוד של אלכסנדר ארנולד בקישור? אנחנו מנסים דברים, אנחנו יודעים שאין לנו מחליף טבעי לקלווין פיליפס וכרגע זה לא שוטף כמו שאנחנו רוצים, אבל היו לטרנט רגעים שהוא עשה בדיוק מה שאנחנו מצפים ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת אנגליה, ג'וד בלינגהאם. רויטרס
בלינגהאם ממשיך לשבור שיאים/רויטרס

עוד לפני שריקת הפתיחה, עם פרסום ההרכב של סאות'גייט ששמר על ה-11 ממחזור הפתיחה, שני שיאים היסטוריים הובטחו. ג'ורדן פיקפורד ערך את ההופעה ה-21 שלו בין הקורות של הנבחרת האנגלית והפך רשמית לשיאן ההופעות באנגליה בטורנירים גדולים - יורו ומונדיאל. בכך, פיקפורד עקף את פיטר שילטון האגדי שרשם 20 הופעות במדי הנבחרת.

עם שער היתרון של הארי קיין בדקה ה-18, החלוץ של באיירן מינכן הפך לשלישי אחרי וויין רוני ומייקל אואן לכבוש בארבעה טורנירים שונים. בנוסף, זה היה שערו ה-13 של קיין בטורנירים בינלאומיים במדי הנבחרת האנגלית, בדיוק אותה כמות שאואן ורוני כבשו יחד.

גם ג'וד בלינגהאם, כוכב שלושת האריות, הצטרף לרשימת השיאים הערב עם 10 הופעות במדים הלאומיים של אנגליה לפני גיל 21 - הראשון לעשות זאת בנבחרת האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully