וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראיקוביץ' הציל אותנו, מילינקוביץ'-סאביץ' רץ כמו סבתא"

בסרביה שיבחו את השוער אחרי ה-1:1 נגד סלובניה ("נשארנו בחיים"). הקשר סופג ביקורת קשה: "איך הוא סוגר את המגן? בושה!"

תקציר יורו 2024: סלובניה - סרביה 1:1/ספורט1

"יוביץ' השווה בדקה ה-96, אנחנו עדיין נושמים אוויר אירופי". כך, בטעם חמוץ-מתוק, סיכמו הערב (חמישי) בתקשורת הסרבית את ה-1:1 נגד סלובניה. סרביה הגיעה למשחק נגד השכנה כשהיא פייבוריטית, אבל שיחקה לא מספיק טוב, נקלעה לפיגור והסתפקה בשוויון דרמטי ונקודה. כדי לעלות לשמינית הגמר, החבורה של דראגן סטויקוביץ' זקוקה לניצחון על דנמרק במחזור הסיום של בית ג'.

"לוקה יוביץ' היה יותר מהיר משריקת הסיום, אנחנו עדיין בחיים!", כתבו ב-Sportal, "סרביה עמדה בפני הדחה ואז יוביץ' פתאום הופיע". ב"מונדו" ציינו: "יוביץ' הציל את סרביה. בזכותו אנחנו עדיין בחיים, זה השער החשוב בקריירה שלו".

יוביץ' אמר אחרי המשחק: "מדהים לכבוש שער בדקה כזו, אבל הייתי מחליף אותו בשמחה בניצחון בלי שאני אבקיע. אני שמח שלקחנו נקודה ראשונה ונשארנו במשחק. עכשיו כל הפוקוס על המשחק נגד דנמרק. סלובניה שיחקה מצוין והיה לנו מאוד קשה מולה, אבל התוצאה מוצדקת בעיני".

שוער נבחרת סרביה, פרדראג ראיקוביץ'. רויטרס
"יש לנו תמנון בשער". ראיקוביץ'/רויטרס

ב-Sportal החמיאו לשוער פרדראג ראיקוביץ'. "יש לנו תמנון בשער וזה דבר מרגיע", כתבו על אקס מכבי תל אביב ושוער מאיורקה בהווה, שקיבל ציון 7.5 - יותר מכל אחד אחר בנבחרת שלו. עוד הוסיפו: "הוא היה השחקן הכי טוב של סרביה. אילולא ראיקוביץ', סלובניה הייתה עולה ליתרון עוד במחצית הראשונה. הוא לקח כמעט כל כדור ונראה מאוד בטוח".

בצד ההתלהבות מהשוויון המאוחר, בסרביה נרשמה אכזבה גדולה מכך שאחרי שני משחקים הנבחרת רק עם נקודה אחת. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' סופסל היום, אבל נכנס כמחליף ולא שיכנע. בספיגה הוא איחר לסגור את ז'אן קרניצ'ניק שכבש ובכל מקרה הוא לא מזכיר את השחקן המצטיין שהיה בלאציו, לפני שעבר לליגה הסעודית.

"סרגיי נכנס כמחליף ורץ אחרי המגן הסלובני כאילו הוא סבתא", אמר כדורגלן העבר ראדה בוגדנוביץ' בשידור הטלוויזיה, "החילופים לא היו טובים. סרגיי לא משחק, ראיתם איך הוא סוגר את המגן? זו בושה ברמות הללו!".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת סלובניה, ז'אן קרניצ'ניק, כובש מול סרביה. Carl Recine, GettyImages
קרניצ'ניק כובש, סרגיי משקיף/GettyImages, Carl Recine

ז'אן קרניצ'ניק קיבל את פרס "השחקן המצטיין" של המשחק ואנשי אופ"א הסבירו: "הוא חילץ את הכדור עמוק בחלק המגרש של סלובניה, התחיל את המהלך של השער וגם כבש. הביטחון שלו היה אחד המפתחות הטקטיים של סלובניה והיה קשה מאוד לשחק מולו".

קרניצ'ניק אמר אחרי המשחק: "התחושה קשה, היינו כל כך קרובים. שיחקנו מצוין, אבל לא הצלחנו לשמור על היתרון. הם כבשו אחרי ששלחו הרבה מאוד כדורים ארוכים בדקות הסיום - זה משהו שסרביה טובה בו. במשחק הבא יש לנו את אנגליה שהיא הפייבוריטית של הבית - נעשה את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully