וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי שב לאימונים ויפתח, רנגניק: "צריכים לנצח"

הכוכב הגדול של פולין יעלה ב-11 אחרי שהחמיץ את משחק הפתיחה וינסה לסייע לנבחרתו להימנע מהפסד היסטורי מול אוסטריה, שמאמנה יצא בהצהרה לפני המפגש (שישי, 19:00, ספורט1)

תקציר: פולין - הולנד 2:1/ספורט1

פולין

הפולנים הפתיעו לטובה מול ההולנדים ולא היו רחוקים מצבירת נקודה יקרה, אלא שהכתומים השלימו מהפך לקראת הסיום והותירו אותם ללא נקודות. מול אוסטריה הם זקוקים לניצחון שישאיר להם סיכוי להעפיל לשלב הבא, בוודאי אם לוקחים בחשבון שבמחזור הסיום יתמודדו עם צרפת. הפעם גם בסגל הפולני ייכלל רוברט לבנדובסקי, שהתאושש מפציעה ויעלה ב-11 אחרי שלא שיחק במחזור הפתיחה.

הקשר הפולני פז'מיסלב פרנקובסקי לא התייחס לחזרת לבנדובסקי, אך אמר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שעלינו להילחם מול אוסטריה ושזה יהיה משחק קשה מאוד. הגיעה לנו נקודה מול הולנד וכמובן שאנחנו מאוכזבים מכך שלא הצלחנו, כל מי שמתסכל על טבלת הבית מבין כמה המשחק הקרוב חשוב".

רוברט לבנדובסקי, חלוץ נבחרת פולין. GettyImages
הוא חוזר. רוברט לבנדובסקי/GettyImages

אוסטריה

גם האוסטרים הציגו כדורגל חיובי במשחק הפתיחה שלהם ביורו 2024 מול יריבה חזקה כמו צרפת, אבל נותרו עם המחמאות בלבד בעקבות שער עצמי של הבלם מקסימיליאן וובר שהכריע את ההתמודדות. וובר צפוי לשמור על מקומו בהרכב ומכאן שהמאמן רלף רנגניק יבצע שינוי אחד על פי ההערכות בתקשורת המקומית, כאשר פטריק וימר יחליף את פלוריאן גריליטש.

רנגניק הבהיר שהמטרה של אוסטריה היא לקחת שלוש נקודות ולשפר את סיכוייה להעפיל: "במשך מאה דקות נגד צרפת התמודדנו איתם היטב וזה היה ערב חסר מזל שלנו. כולנו היינו מודעים לכך שאפשר להפסיד לצרפת וזה מה שקרה, כך שעכשיו הסיטואציה ברורה - אנחנו צריכים לנצח את פולין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רלף רנגניק מאמן נבחרת אוסטריה. GettyImages
יצא בהצהרה. רנגניק/GettyImages

טריוויה

  • יצטרכו לשים לרגע את החברות בצד: פז'מיסלב פרנקובסקי הפולני יתמודד מול חברו קווין דנסו שאיתו הוא משתף פעולה בלאנס, שטפן פוש יפגוש את לוקאש סקורופסקי חברו מבולוניה.
  • זה יהיה בסך הכל המפגש השני בין פולין לאוסטריה בטורניר גדול. הן נפגשו ביורו 2008 וסיימו ב-1:1, הנקודה היחידה של כל אחת מהן באותו יורו. יש לציין שאוסטריה ניצחה שלושה מחמשת המפגשים האחרונים נגד פולין בין השנים 1935 ל-1994, אבל מאז הפסידה לפולין שלוש פעמים וסחטה שתי תוצאות תיקו. שני המפגשים האחרונים בין הנבחרות היו במוקדמות יורו 2019, פולין ניצחה 0:1 באוסטריה והן סיימו ב-0:0 בפולין.
  • פולין מעולם לא הפסידה שני משחקים רצופים במסגרת אליפויות אירופה והיא מגיעה אחרי 2:1 להולנד. אוסטריה לא כבשה מול צרפת וזה היה משחק ראשון שלה אחרי 18 רצופים שבהם כבשה. גם הפעם הקודמת בה לא כבשה הייתה נגד צרפת, בספטמבר 2022.

הרכבי הקבוצות

שופט: חליל אומוט מלר (טורקיה)
אצטדיון: האצטדיון האולימפי (ברלין)
קהל: 69455

ביום שלישי (25.6) יתקיים מחזור הסיום בבית ד', כאשר הולנד תפגוש את אוסטריה וצרפת תשחק נגד פולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully