וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא משיח": התפקיד החדש של עידו קוז'יקרו

שחקן העבר סגר מעגל ומונה למנהל המקצועי של מכבי חיפה, אותה ינסה להחזיר לליגה הלאומית: "ככל שהדברים יהיו תלויים בי, אעשה את המקסימום"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

מכבי חיפה מקווה לא להישאר בליגה הארצית יותר מעונה אחת, והיום (חמישי) מינתה את האיש שינסה להוביל אותה להשגת המטרה: עידו קוז'יקרו מונה למנהל המקצועי של הירוקים.

קוז'יקרו, ששיחק במכבי חיפה בשתי קדנציות, זכה עם הקבוצה באליפות ההיסטורית ב-2013. שנה לאחר מכן הפסיק לשחק בליגות הגבוהות ועבר לתפקיד המנהל המקצועי בקבוצה, כך שלמעשה הוא חוזר כעת לקדנציה שנייה. בנוסף שימש כעוזר מאמן הירוקים בשלהי עונת 2020/21.

שחקן העבר, שכיכב גם בנבחרת ישראל, נחשב לאהוב במיוחד בקרב אוהדי מכבי חיפה ומתגורר בעיר כבר מעל עשור. באגודה מאמינים שהוא יוביל את הקבוצה מהכרמל לעליית ליגה. בשנים האחרונות רשם קוז'יקרו עליות לליגה הלאומית, הן כשחקן בהפועל עכו והן כמנהל מקצועי בהפועל מגדל העמק-יזרעאל.

עידו קוז'יקרו. ראובן קסטרו
סגירת מעגל. עידו קוז'יקרו/ראובן קסטרו

מנכ"ל האגודה רועי שווץ אמר: "אני שמח שעידו הסכים לבקשתנו להצטרף למשפחה הירוקה בתפקיד המשמעותי בניהול המקצועי של הקבוצה. עידו מגיע עם תשוקה והרבה רצון להצליח ומביא מניסיונו הרב והיכרותו עם הליגה הארצית, הכולל עליות ליגה כשחקן וכחלק מצוות מקצועי. עידו מזוהה עם מכבי חיפה ואין צורך לציין את הקשר וההיסטוריה שלו עם האגודה. אין לי ספק שבכוחו לקדם ולהחזיר את הקבוצה למקומה הטבעי".

כצעד ראשון בבניית הקבוצה, קוז'יקרו ימנה מאמן ולאחר מכן יחלו החתמות שחקנים חדשים. "אני שמח מאוד לחזור הביתה למכבי חיפה", אמר. "אני לא משיח, אבל אני מבטיח לעשות את כל המאמצים כדי לבנות פה קבוצה שתעלה ליגה כמה שיותר מהר. ככל שהדברים יהיו תלויים בי, אעשה את המקסימום כדי שהקבוצה הזאת תצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully