וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובן בראון נפרד: "הפועל ת"א תהיה הטובה בישראל"

20.6.2024 / 13:00

הרכז לא ימשיך לעונה נוספת, ומסכם קדנציה בתחושת פספוס: "55% ממני על המגרש טובים מ-60% מהשחקנים באירופה. מרגיש שהפועל תזכה בתואר בקרוב"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

ג'ייקובן בראון עוזב את הפועל תל אביב. הרכז שסחב פציעה לא פשוטה, התבשר כי האדומים לא מתכוונים לממש את האופציה להמשיך את חוזהו בעונה הבאה. לרגל המאורע, ולפני שהוא טס לארצות הברית, ערכו עמו האדומים ריאיון פרידה.

על ההחלטה לחזור לשחק אחרי שכבר נפצע: "זה פשוט אני, אני מרגיש ש-55% ממני על המגרש טובים יותר מ-60% מהשחקנים באירופה. וזה הלך הרוח שלי. ויכול להיות שאני טועה, אבל אנשים יוכלו להעיד על כך. כמה מהמשחקים הכי טובים שלי היו כשהייתי פצוע. זה פשוט, כשאני מרגיש שאני יכול לעשות משהו אני עושה אותו, בלי קשר למצב שלי".

על ההתחלה בהפועל תל אביב: "כשהגעתי לכאן, זה היה בלגן. ואני לא מדבר על הדברים המשרדיים כי אני לא יודע, אני מדבר רק על החלק של הכדורסל. לא ככה זה אמור להתנהל, ראיתי מועדונים גדולים, וראיתי שחקנים שמרוויחים הרבה כסף, אבל לא היה אכפת להם מהמשחק וכך חשבתי גם פה בהתחלה. אמרתי שאם אני אהיה חלק ממשהו, תנו לי להיות חלק ממשהו שהולך להשתנות עכשיו. רציתי שנעשה משהו משמעותי - להגיע לגמר הגביע, לגמר הפלייאוף. הייתי צריך לעשות את כולם טובים יותר, ולמצוא דרכים לנצח משחקים. זה היה האתגר שלי כשהגעתי לכאן, ואני מרגיש שעשיתי עבודה נהדרת. איך הארגון הזה הולך להיות כשאעזוב? אני לא יכול לחכות לראות את זה כי אני יודע שזה הולך להיות יפה. אני אוכל לשבת בחיבוק ידיים ולומר לילדים שלי "היי, אבא היה שם כשזה התחיל".

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
עוזב בתחושת פספוס. ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

על כך שעזב בלי לזכות בתואר עם הפועל תל אביב: "הרגשתי שאני יכול להיות הראשון, אני מרגיש עכשיו שהם הולכים לזכות במשהו בקרוב. אני לא יודע אם זה העונה, העונה הבאה, אבל זה יהיה בקרוב. אני מבטיח שזה יקרה, הם יהיו הטובים ביותר בישראל בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully