וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קומפני התרשם לטובה מפרץ - ומתנגד לעזיבתו

המאמן החדש של באיירן מינכן החליט שברצונו לשמור את הישראלי בסגל גם בעונה הבאה: "צפה בסרטונים שלו, חושש מפציעות של נוייר ואולרייך"

תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן 2:4/ספורט1

לפי כל ההערכות המוקדמות דניאל פרץ יושאל מבאיירן מינכן בעונה הקרובה, אולם לפי "בילד", המאמן החדש וינסנט קומפני מעוניין להשאירו. "קומפני רוצה את פרץ ומתכנן להיכנס לעונה הבאה עם שלושה שערים", נכתב - מנואל נוייר, סוון אולרייך והישראלי.

לפי אותו דיווח, קומפני צפה בסרטונים של פרץ במשך שבוע והתרשם לטובה. "הוא הבהיר לבוסים שלו שהוא רוצה להשאיר את השוער המחליף גם בעונה הבאה", נכתב. "היסטוריית הפציעות של נוייר ואולרייך גם משמשות תפקיד. קומפני לא רוצה להצטרך להחתים שוער מחליף נוסף במקרה של פציעה, כפי שהיה עם פרץ בקיץ שעבר".

שוער באיירן מינכן, דניאל פרץ. Ahmad Mora, GettyImages
יתחרה עם אולרייך על אפודת השוער השני? פרץ/GettyImages, Ahmad Mora

הישראלי היה מועמד בשבועות האחרונים למספר קבוצות, כשלאחרונה הצטרפה למירוץ גם בוכום. מלבדה, הוזכרו אוניון ברלין, אנדרלכט, קופנהאגן, ברונדבי, נוטינגהאם פורסט, סלטיק ויאריאל ובטיס, אולם "לעת עתה, פרץ נשאר בבאיירן. הוא רוצה לקחת חלק בטורניר הכדורגל באולימפיאדה, ולאחר מכן יצטרף לבאיירן ייאבק עם אולרייך על אפודת השוער השני. אם יוחלט להשאילו, חלון הקיץ נגמר ב-30 באוגוסט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully