וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סמל הדור החדש": גם באיטליה - כל העיניים נשואות לימאל

פיקה מסביר מה הופך אותו לשחקן שיגדיר את הדור, קאפלו תוהה איך בכלל עוצרים אותו: היריבות הנצחית של אירופה מתחדשת, אבל כולם מדברים על נער בן 16. והוא בכלל מתגעגע לאנונימיות

תקציר יורו 2024: ספרד - קרואטיה 0:3/ספורט1

הן מעצמות כדורגל, כל אחת מהן זכתה ביורו לפחות פעמיים בעבר, אבל לפני המשחק הגדול של שלב הבתים הערב (חמישי, 22:00, ספורט1) בין ספרד לאיטליה, כולם מדברים בעיקר על איש אחד. ליתר דיוק, נער אחד: לאמין ימאל.

ילד הפלא של ברצלונה מעסיק את שני הצדדים לקראת מפגש הענקיות. אחרי שעשה היסטוריה והפך לשחקן הצעיר אי פעם שמשחק ביורו והוסיף גם בישול ושלל מהלכים יפים בניצחון 0:3 על קרואטיה, רמת הציפיות בספרד מגיעה לגבהים חדשים, וכעת לא רק בברצלונה בונים עליו הרים וגבעות, אלא במדינה כולה.

"היורו הזה מציג לראווה את הדור החדש של הכדורגל העולמי. אני חושב שלאמין ימאל עומד להגדיר אותו. הוא יהיה הסמל של הדור החדש", אמר ג'רארד פיקה בריאיון בגרמניה. "ההופעה שלו נגד קרואטיה הייתה פנטסטית והתיאבון שלו רק גדל כעת. אני בטוח שהטורניר הזה הוא רק ההתחלה מבחינתו, גם ברמת הנבחרת".

לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
הטירוף נמשך. ימאל/GettyImages

הדיסוננס בין ביצועיו של ימאל על הבמה של הגדולים לבין גילו האמיתי, כמעט בלתי נתפס. תיעוד שלו שהופץ אמש, כשבין אימונים הוא משלים שיעורי בית בחדר המלון של נבחרת ספרד, הפכו ויראליים והסגירו את גילו האמיתי, אותו בלתי אפשרי לגלוך על סמך ההתנהלות הבוגרת על כר הדשא.

"אני קצת מתגעגע לאנונימיות, אני מודה", אמר ימאל שלשום. "אני מתגעגע לימים שיכולתי לצאת לשתות משהו בנחת, ללכת לקניות, או סתם לאסוף את אחי הקטן מבית הספר. היום הדברים היומיומיים הללו בלתי אפשריים עבורי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אבל ימאל רחוק מלהיות אנונימי, ולא רק בספרד אלא גם באיטליה. כמו נבחרת ספרד, גם האזורי נמצאים בעיצומו של תהליך חילופי דורות, ובנבחרת מבינים היטב שהאיש שצריך לעצור בספרד הוא הכוכב הצעיר באגף.

"אי אפשר שלא לדבר על המצ'-אפ בין ימאל לדימרקו. מצפה לנו אתגר עצום בכנף הימנית", כתב פאביו קאפלו ב"גאזטה דלו ספורט" לקראת המשחק. "איך עוצרים את ימאל? אני מודה שזו שאלה קשה מאוד, ולא ברור מה ספאלטי יכול לעשות. קשה מאוד למנוע ממנו לייצר מצבים, וכבר עכשיו הוא מסוכן כמו חלוץ ליד השער. עבור דימרקו, שחקן שאוהב לדחוף קדימה, המשימה לעצור אותו תהיה אפילו יותר קשה ומסובכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully