וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן שקיבל קרוב ל-100 מיליון דולר - כדי לשבת בבית

מונטי וויליאמס פוטר מדטרויט, שנאלצה לשלם לו פיצויים בסך 65 מיליון דולר - בסך הכל שנה לאחר שפיניקס פיצתה אותו ב-20 מיליון דולר

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

בקיץ שעבר, החליטה דטרויט שעליה לבצע זעזוע נוסף והנחיתה את מונטי וויליאמס עם החוזה הגבוה בתולדות ה-NBA - לא פחות מ-78.5 מיליון דולר לשש שנים. אלא שגם הבאתו של מאמן העונה ב-2022 לא עזרה, ואיכשהו, הפיסטונס רק הלכו אחורנית: הם סיימו את העונה הגרועה בתולדותיהם עם מאזן עגום של 68:14, כולל קביעת רצף ההפסדים הארוך בתולדות ה-NBA - 28 משחקים.

על כן, ולמרות החוזה העצום, בעלי הפיסטונס קיבלו אמש (רביעי) דרמטית נוספת - ופיטרו את מאמנם המאכזב, לו הם יצטרכו לשלם פיצויים כמעט בלתי נתפסים של 65 מיליון דולר.

זו לא הפעם הראשונה שוויליאמס יקבל עשרות מיליוני דולרים כדי לשבת בבית - במאי 2023 פוטר מפיניקס לפני תום חוזהו, וקיבל מהסאנס פיצויים בסך 20 מיליון דולר. המשמעות: גם אם לא יעבוד בעונה הקרובה (או בעונות הקרובות), יקבל 85 מיליון דולר.

לפי אדריאן ווז'רנאוסקי, וויליאמס "נתפס לא מוכן והיה בהלם" מהפיטורים. בשבועות האחרונים שמו עלה כמועמד ללוס אנג'לס לייקרס, שעדיין מחפשת מחליף לדרווין האם - כך שלא מן הנמנע כי ישיג לעצמו עוד חוזה גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully