וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעבר של עלי מוחמד ל-MLS? אף אחד לא יהיה מופתע"

ניו אינגלנד מגבירה את המאמצים להחתים את הקשר, בארה"ב ניתחון: "חיפה בנקודת פתיחה נוחה למו"מ, אבל מוחמד נחוש לפתוח דף חדש"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

האם עלי מוחמד בדרך ל-MLS? הקשר הניז'רי אומנם חתום במכבי חיפה עד קיץ 2027, אבל בארצות הברית מדווחים על התעניינות הולכת וגוברת מצד מספר קבוצות בליגה. העיקרית שבהן היא ככל הנראה ניו אינגלנד רבולושן, שבימים האחרונים - כך על פי דיווחים - מגבירה את המאמצים בניסיון לרכוש את עוחמד מסגנית האלופה.

"העובדה שהוא חתום עד 2027 ללא סעיף יציאה, מציבה את מכבי חיפה בנקודת פתיחה נוחה למשא ומתן", כתבו הלילה באתר "MLSMultiplex". "מצד שני, אף אחד לא יופתע ממעבר של מוחמד ל-MLS. מספר שחקנים כבר עשו את הדרך מישראל לארצות הברית, כולל ג'וש כהן, גדי קינדה ו-ווילי אגאדה. מוחמד מצידו, מעוניין לבחון את האפשרויות שעומדות בפניו. הוא נחוש לפתוח דף חדש".

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה לאחר הרחקתו. דני מרון
על הכוונת בארצות הברית. מוחמד/דני מרון

בכתבה ציינו כי "ההחלטה של מוחמד לעזוב את חיפה לא תהיה קשה לשני הצדדים. הוא ומשפחתו השתלבו היטב בישראל והקשר שלו למועדון חזק. מצידה של מכבי חיפה, לאבד את מוחמד תהיה מכה גדולה, על ומחוץ למגרש. למצוא לו תחליף תהיה משימה לא קלה. האסטרטגיה הטובה ביותר מבחינת חיפה, תהיה לבחון את ההצעות על מוחמד ולהכין לו יורש למקרה הצורך, כדי שלא ישאירו חלל ריק ועצום במועדון. מבחינת מוחמד, מעבר ל-MLS יהיה צעד חשוב בקריירה".

למוחמד, שהצטרף למכבי חיפה לפני שלוש שנים, יש 149 הופעות סך הכל במדים הירוקים, בהן כבש שני שערים ובישל 11. בעונה החולפת רשם שני בישולים ב-51 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully