וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שקיבל צ'אנס נדיר בהרכב: צמד לתאי בריבו ב-MLS

החלוץ פתח לראשונה ב-2024 וכבש שערי בכורה בארה"ב - כולל שוויון בתוספת הזמן - אך פילדלפיה הפסידה 4:3 לסינסינטי. 68 דקות לעבדה בתיקו של שארלוט

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

תאי בריבו התקשה להתאקלם בפילדלפיה יוניון מאז הצטרף אליה באוגוסט 2023. הלילה (בין רביעי לחמישי) יתכן שנרשמה נקודת המפנה. החלוץ בן ה-26 כבש שערי בכורה ב-MLS וכיכב עם צמד מצוין מול סינסינטי, מה שאומנם לא הספיק לקבוצתו שנוצחה 4:3 במשחק, אבל בוודאי יעניק לו הרבה נקודות זכות בתקופה הקרובה.

בריבו, ששותף ב-11 משחקים בלבד מאז שהצטרף לקבוצה, פתח בהרכב הקבוצה לראשונה ב-2024 ובפעם השנייה בלבד מאז שהצטרף, וסיפק את הסחורה. קווין קלסי העלה את סינסינטי ליתרון ראשון בדקה ה-29, אבל הישראלי איזן כעבור 14 דקות עם בעיטה חזקה מקרוב לרשת. פילדלפיה איזנה פעם נוספת ל-2:2 לפני ששוב ספגה, ובריבו נראה בדרך להציל לה נקודה עם שערו השני במשחק בדקה ה-91, עם עוד בעיטה חדה לרשת מקרוב, כשהוא שוב נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון - אבל לוסיאנו אקוסטה הספיק לכבוש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-100, וקבע 3:4 לסינסינטי בסיום.

סינסינטי רשמה ניצחון תשיעי בעשרת משחקיה האחרונים ונותרה קרובה לאינטר מיאמי במאבק על פסגת הקונפרנס המזרחי, כשהקבוצה של ליאו מסי ולואיס סוארס עדיין ראשונה עם יתרון של שתי נקודות. פילדלפיה מדורגת 10 עם 20 נקודות ב-18 מחזורים, אבל בריבו יכול לשאוב עידוד מהופעתו המשופרת, כמו גם ממכירתו של החלוץ הבכיר חוליאן קראנסה לפיינורד, מה שעשוי להקנות לו הרבה יותר דקות בתקופה הקרובה.

צפו בשער הראשון של בריבו

צפו בשער השני של בריבו

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון. רויטרס
נקודת מפנה? בריבו חוגג, הלילה/רויטרס

* ליאל עבדה ממשיך לבסס את מעמדו כשחקן הרכב בשארלוט. שחקן הכנף פתח ב-11 משחק רביעי ברציפות ועזר לקבוצתו לסחוט 2:2 עם אורלנדו סיטי למרות חיסרון מספרי החל מהדקה ה-38, אחרי שאחד משחקני הקבוצה ספג אדום ישיר. עבדה הוחלף בדקה ה-68 על ידי ברנדט ברוניקו, שכעבור תשע דקות כבש שער יתרון זמני לזכות שארלוט.

  • עוד באותו נושא:
  • תאי בריבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully