וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלום על הלייקרס והחזון של אבא: מתן אדלסון בריאיון מפתיע

בעלי הפועל ירושלים התראיין ל"ג'ואיש אינסיידר" וחשף: "אבי מנע ממני לחלום על הלייקרס, אז מימשתי את החזון בירושלים". וגם: התוכניות להמשך ואנשי המקצוע שהוא מתכנן למנות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.6/ספורט1

מתן אדלסון, שעבר לישראל לפני שלוש שנים, אינו זר לעולם הכדורסל המקצועני. לדבריו, הוא מאוהב במשחק מאז שהיה ילד, וחלומו הגדול מזה שנים, כך סיפר ל"ג'ואיש אינסיידר" בראיון, היה להיות בעל קבוצת כדורסל משלו.

מלבד הפועל ירושלים, רכשה משפחת אדלסון, כעת בראשות מרים, את השליטה העיקרית בדאלאס מאבריקס מה-NBA בנובמבר האחרון, בעסקה בשווי של כ-3.5 מיליארד דולר.

"המטרה שלי מאז שהייתי ילד קטן מאוד הייתה לקנות יום אחד קבוצת NBA, ספציפית הלייקרס", סיפר אדלסון, בן 25, ל-JI. "אבל כשהגעתי לגיל 18, אבא שלי הושיב אותי ואמר, 'אם אי פעם תהיה לך הזדמנות לקנות את הלייקרס, אל תעשה את זה'".

מתן אדלסון עם מרים אדלסון בארנה. דני מרון
מביט קדימה. אדלסון/דני מרון

כששאל הצעיר אדלסון למה, אביו שלדון ענה: "כי הלייקרס תמיד יהיו הלייקרס, הם תמיד יהיו בשוק הגדול ביותר עם הכי הרבה אליפויות והמותג הכי סקסי, ויהיה לך מעט מאוד מרחב ליצור ערך עם הלייקרס".

"הוא אמר לי 'לקנות קבוצה שנמצאת למטה ולבנות אותה למעלה'", המשיך אדלסון, והוריד את ידו ואז הרים אותה. "על ידי יצירת ערך, תלמד הרבה ותהיה מסופק מאוד ברמה האישית.

כמה שנים קדימה, כשההזדמנות לרכוש את הפועל ירושלים נפלה לידיו. אדלסון, שמשקיע גם בסטארטאפים, אמר שהוא הבין שהרכישה יכולה להיות "ההזדמנות ליצור את הערך שאבא שלי התכוון אליו בסופו של דבר".

"זה, יחד עם הציונות החזקה שלי והעובדה שאני גר פה, ואני אוהב את המדינה הזאת ואני יהודי גאה מאוד, הכול התחבר יחד בדבר אחד", הוסיף אדלסון.

"המטרה שלי היא להביא כישרונות עם ניסיון בניהול ספורט מקצועי מארצות הברית, אנשים שיכולים לטפח את שיטות העבודה הטובות ביותר ואת התפיסה המערבית עבור הפועל", אמר אדלסון, שלמד ניהול ספורט כחלק מהתואר שלו בכלכלה באוניברסיטת סטנפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully