וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרואטיה המתוסכלת חייבת לנצח את איטליה: "זה הגמר שלנו"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 18:47

אנטה בודימיר מקווה שנבחרתו תנצל את הניסיון שלה במחזור הסיום. לוברו מאייר: "שום דבר לא נגמר". וגם: ההישג ההיסטורי של קלאוס ג'אסולה, מודריץ' ישבור את שיאו של אינייסטה?

תקציר ה-2:2 של קרואטיה מול אלבניה בבית ב' של יורו 2024/ספורט1

התגובות

המפגש הראשון אי פעם בין קרואטיה לאלבניה הניב דרמה גדולה היום (רביעי). האלבנים שמטו יתרון בפעם השנייה ברציפות ביורו 2024, אבל קלאוס ג'אסולה, השחקן ששם אותם בעמדה הזו, גם הציל מהפסד שני רצוף וקבע 2:2 דרמטי בדקה ה-95. שתי הנבחרות עדיין לא בעמדה אידיאלית להעפלה לשמינית הגמר, אבל מצבן יכול היה להיות גרוע יותר. לפני פחות משנתיים קרואטיה הודחה רק בחצי גמר המונדיאל על ידי ארגנטינה האלופה וזאת אחרי שהדיחה את ברזיל. אלא שכעת הקרואטים נמצאים על סף הדחה מפתיעה ומאכזבת מאוד מהיורו כבר בשלב הבתים, כאשר הם חייבים לנצח את איטליה החזקה במחזור הסיום כדי להעפיל.

אנדריי קרמאריץ', שכבש ביום הולדתו ה-33 ונבחר לאיש המשחק: "הייתי שמח יותר אם היינו משיגים את שלוש הנקודות. השגנו מהפך מוצדק , אבל לצערי לא המשכנו ללחוץ אחרי השער השני ולא כבשנו עוד אחד. זה יכול לקרות בכדורגל, לכן כולם אוהבים את הספורט הזה. היום זה קרה נגדנו. איטליה? זו לא הפעם הראשונה שנגיע למחזור האחרון בבתים כשאנחנו חייבים ניצחון. אנחנו מאמינים עד הסוף. ניתן הכול, כמו שעשינו בכל שש או שבע השנים האחרונות, בתקווה שהשמחה תחזור על עצמה ושוב נעבור שלב".

לוברו מאייר, קשר נבחרת קרואטיה: "אני עצוב, מאוכזב. הם התחילו טוב יותר והובילו בצדק. הצלחנו לבצע את המהפך והיינו צריכים לנצח, אבל זה הכדורגל. אין לי מה להוסיף. הלכנו על כל הקופה וכבשנו פעמיים, ובכל זאת לא ניצחנו. זה מאכזב, אבל שום דבר עוד לא נגמר. יכולנו לעשות את זה קל יותר, אבל עדיין אפשר לעבור לשלב הבא והראש כבר באיטליה".

לוקה מודריץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
יודח בשלב הבתים? לוקה מודריץ'/רויטרס

החלוץ אנטה בודימיר אמר: "ברור שאנחנו מאוכזבים שלא ידענו לשמור על התוצאה, אבל בסך הכול היא הוגנת. גם להם היו מתפרצות מסוכנות אחרי השער המוקדם וליבאקוביץ' הציל אותנו. ניסינו הכול, באמת התאמצנו כדי להפוך את התוצאה וגם הצלחנו, אבל זה לא נגמר כמו שרצינו. ביום שני מצפה לנו גמר נוסף, הפנים לשם".

גיבור המשחק קלאוס ג'אסולה סיכם: "2:2 זה בסדר. עם קצת מזל היינו מבקיעים גם את השער השלישי. ברור לנו שהמשחק מול ספרד יהיה קשה ביותר, אבל בכדורגל הכול אפשרי. אם נשחק כמו ששיחקנו היום, הכול יכול לקרות".

קאזים לאצ'י, כובש השער הראשון: "התוצאה הזו נותנת לנו ביטחון שאפשר לעבור שלב, אנחנו מאמינים בעצמנו. ניתן את הכול כדי לנצח את ספרד ולהישאר בטורניר".

עוד בוואלה!

סנטה קלאוס: אלבניה ספגה מהפך, אך סחטה 2:2 מקרואטיה

לכתבה המלאה
קלאוס ג'אסולה ושחקני נבחרת אלבניה חוגגים. JOHN MACDOUGALL/AFP, GettyImages
משחק שלא ישכח הרבה מאוד זמן. ג'אסולה/GettyImages, JOHN MACDOUGALL/AFP

המספרים:

* קלאוס ג'אסולה הוא השחקן הראשון שכובש שער עצמי ושער רגיל אחרי שנכנס כמחליף ביורו וגם במונדיאל. זה מעולם לא קרה לפני כן.

* בנוסף, השער של ג'אסולה, שהובקע אחרי 94 דקות ו-23 שניות, הוא שער השוויון המאוחר ביותר בתולדות אליפויות אירופה (לא כולל שערים בהארכה). כזכור, השער של אלבניה לרשת איטליה היה המוקדם ביותר בתולדות היורו, אחרי 23 שניות.

* זה היה המשחק הראשון ביורו 2024 בו שתי הנבחרות כובשות לפחות שני שערים.

* זו הפעם הראשונה שאלבניה כובשת יותר משער אחד במשחק במסגרת טורניר גדול.

* לוקה מודריץ' רשם את הופעתו ה-15 ביורו. רק קשר אחד שיחק יותר ממנו - אנדרס אינייסטה הספרדי עם 16 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully