וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלן העליות מגיע לשכונה: יעקב אבבה חתם בבני יהודה

הבלם בן ה-32 ינסה לעלות לליגת העל בפעם הרביעית אחרי שעשה זאת עם חדרה, ריינה וטבריה: "מחכה כבר שתתחיל העונה". רוי ששון יגיע בהשאלה מבית"ר, השוער טמיר ללו חתם לעונה נוספת

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

הבלם יעקב אבבה חתם בבני יהודה לעונה אחת וינסה לסייע לה לעלות לליגת העל. אבבה הוא אחד מ"קבלני העליות" הבכירים בליגה הלאומית בשנים האחרונות והוא העפיל לליגה הבכירה עם הפועל חדרה, בני ריינה ועירוני טבריה.

אבבה בן ה-32 אמר לאחר החתימה: "נרגש להצטרף לבני יהודה תל אביב, קבוצה בעלת קהל אוהדים מסור ותומך עם היסטוריה מפוארת. אני מחכה כבר שתתחיל העונה, אעשה את הכל על מנת שאעזור למועדון להשיג את המטרות שלו ולשמח את הכתומים ביציע".

אבבה גדל בהפועל חדרה ועשה איתה את המסלול מליגה א' לליגת העל, לפני שעזב ב-2019. הוא שיחק גם בהפועל פתח תקוה והפועל אום אל פאחם. בעונה החולפת כבש 6 שערי ליגה ואחד נוסף בגביע.

מאור בורג, המנהל המקצועי, התייחס להגעתו של אבבה:"שמחים לצרף את יעקב למועדון, בלם מוכח עם ניסיון רב. אני בטוח שהוא יוסיף לנו הרבה מאוד הן בפן המקצועי והן בפן החברתי".

יעקב אבבה, שחקן עירוני טבריה. דני מרון
מגיע אחרי עונת שיא עם 6 שערי ליגה בטבריה. אבבה/דני מרון

מי שחתם לעונה נוספת הוא השוער טמיר ללו, שעמד בין הקורות במחזורי הסיום לאחר פציעתו של יהונתן שאבי. "אני שמח ונרגש להמשיך במועדון ענק שנכנס לי ללב והפך עבורי לבית", אמר ללו לאחר החתימה. "מחכה שתתחיל העונה החדשה ורוצה לעזור למועדון לחזור למקומו הראוי. אין כמו הדחיפה העצומה של הקהל הכתום, יאללה בני יהודה".

ללו יתחרה על עמדת השוער הראשון עם רוי ששון, שיאריך בימים הקרובים חוזה בבית"ר ירושלים ויושאל לקבוצה לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully