וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון על חלאילי וגלוך: "זה תלוי בהם"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 10:28

מאמן הנבחרת האולימפית התייחס לשני הליגיונרים הבכירים שלא צפויים לקבל שחרור מקבוצותיהם למשחקים בפריז: "גנדלמן נלחם וקיבל אישור. אם הם לא ירפו, הם יהיו איתנו"

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורגל תפתח היום (רביעי) אחר הצהריים את אימונה בשפיים לקראת השתתפותה במשחקים האולימפיים בחודש הבא בפריז. הבוקר הגיעו גיא לוזון ושחקניו לקבלת הפנים שערך נשיא המודינה יצחק הרצוג למשלחות האולימפית והפראלימפית שיטוסו לפריז. לוזון סיפר בין היתר: "ההתרגשות היא עצומה, כל יום שעובר לקראת פריז מקרב אותנו אל הדבר הגדול וכולנו מחכים לזה".

גיא לוזון, מאמן הנבחרת האולימפית. יניב טוכמן
"אני עשיתי את הכל". לוזון/יניב טוכמן
שון גולדברג, עדי יונה, שחקני הנבחרת האולימפית. יניב טוכמן
השחקנים באירוע החגיגי בבית הנשיא/יניב טוכמן

על הסגל שהוא הזמין, ובמיוחד על הליגיונרים שעדיין יש סימן שאלה לגבי השתתפותם, אמר לוזון: "עשיתי את הכל כדי שכל הליגיונרים שהזמנתי יהיו איתנו בפריז. עומרי גנדלמן קיבל סירוב כמה פעמים אבל לא ויתר, נלחם מול הקבוצה שלו, התאמץ מול הקבוצה שלו וקיבל את האישור, וכך גם אחרים".

לשאלה האם אוסקר גלוך וענאן חלאילי יהיו עם הנבחרת בפריז, על רקע הספקות על השתתפותם בגלל סירוב הקבוצות שלהם (שמתכוננות למשחקיהן במוקדמות המפעלים האירופיים) אמר לוזון: "אני עשיתי את הכל, עכשיו זה תלוי בהם. אם הם ירצו ולא יוותרו לקבוצות שלהם, ולא יסכימו לקבל לא, ואם הם לא ירפו - אני מאמין שיהיה בסדר ושהם יהיו איתנו. אנחנו מחכים להם, זה תלוי בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully