וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא למשלחת לפריז: "זכיתם לייצג את המדינה בשעתה המורכבת"

19.6.2024 / 10:00

כחודש לפני טקס הפתיחה, נציגי ישראל למשחקים האולימפיים בפריז הגיעו לירושלים למפגש המסורתי עם הנשיא יצחק הרצוג: "אולי אחד החטופים יצליח לשמוע בעזה על ההישגים שלכם. תחשבו על זה"

נשיא המדינה יצחק הרצוג עם נבחרת הג'ודו בטקס לכבוד יציאת המשלחת האולימפית לפריז/לע"מ, צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו
נשיא המדינה יצחק בוז'י הרצוג. יניב טוכמן
"אתם שגרירי כבוד של מדינת ישראל". הרצוג/יניב טוכמן

כחודש לפני טקס הפתיחה למשחקים האולימפיים פריז 2024, הגיעו הבוקר (רביעי) חברי המשלחת הישראלית למפגש המסורתי עם נשיא המדינה. חברי המשלחת התקבלו על ידי הנשיא יצחק הרצוג, יחד עם יו"ר הוועד האולימפי יעל ארד, שר הספורט מיקי זוהר ושאר הספורטאים והמשלחות, חברי הצוות ונותני החסות.

הרצוג: "אתם שגרירי כבוד של מדינת ישראל. לכל פעולה שתעשו יש משקל עודף ומשמעות נוספת. בגלל המלחמה, בגלל התקופה הקשה, בגלל החלום שלנו להחזיר את החטופים שלנו במהרה - לכל פעולה שתעשו יש משקל עודף ומשמעות נוספת. אולי אחד מהם יצליח לשמוע בעזה על ההישגים שלכם. תחשבו על זה. כל המדינה תצפה בכם באהבה ובתקווה, אני מאחל לכם הצלחה גדולה, כולנו איתכם ומאחוריכם".

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק בבית הנשיא. יניב טוכמן
הג'ודוקא פיטר פלצ'יק בבית הנשיא/יניב טוכמן

מיקי זוהר: "עיני המדינה לעזה ולצפון. אתם זכיתם לייצג את המדינה בשעתה המורכבת ביותר. עם יכולת לשמח כאן את המדינה. כולנו מצפים בכליון עיניים להצלחות שתביאו. התקציבים להכנות שלכם חסרי תקדים. כולל הפרסים לזוכים. אני מקווה שתכניסו אותי לבעיה תקציבית ותביאו הרבה מדליות. האבטחה סביבכם תהיה חסרת תקדים".

הג'ודוקא פיטר פלצ'יק דיבר בשם הספורטאים: "אנחנו מודים על הגיבוי שאנחנו מקבלים מהמדינה, יודעים שבתקופה המיוחדת הזאת כל הישג יביא לגאווה לאומית. ננסה להוכיח שלרצון ולרוח הישראלית אין גבול. חברים, אתם מהווים השראה לכולנו, ודוגמה שאפשר להתגבר על כל מכשול. אנחנו גאים בכם. בהצלחה רבה לכולנו בפריז".

במפגש הרשמי בבית הנשיא, היה ייצוג גם של אתר האופנה טרמינל איקס שעיצב השנה את המדים הרשמיים לנבחרת האולימפית איתם ייצגו את ישראל באולימפיאדה - משנה למנכ"ל אלון לוריא, דנה עמיצור מעצבת אופנה ועומר נודלמן שגרירת האתר. כל הספורטאים הגיעו לאירוע כשהם לבושים במדים המעוצבים, ונציגי טרמינל איקס העניקו לנשיא ולרעייתו זוג מדים של הנבחרת האולימפית. המדים צפויים להיות זמינים בקרוב למכירה באתר האופנה טרמינל איקס.

שר הספורט מיקי זוהר. יניב טוכמן
"כולנו מצפים בכליון עיניים להצלחות שתביאו". זוהר/יניב טוכמן
סמסונייט מעניקה חסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדה. אמיר אמירי,
סמסונייט מעניקה חסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדה/אמיר אמירי

קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמית והבלעדית של חברת סמסונייט בישראל, תעניק חסות למשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024. החסות כוללת אספקת מזוודות סמסונייט איכותיות עבור כל נבחרות ספורטאי ישראל לאולימפאידת פריז 2024 .קבוצת רולטיים מלווה את נבחרת ישראל לאולימפיאדה כבר משנת 2012, שזכתה להצלחות מרובות במהלך השנים והתחרויות ורואה בשותפות זו שאיפה למצוינות, הישיגיות ולרוח הספורטיבית.

לדברי דודו פולטורק בעלים ומנכל קבוצת רולטיים: "אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזייים ונפשיים, במסע החשוב הזה קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים".

לדברי ירדן וקס מנכ"ל סמסונייט ישראל: "מהלך זה תורם לחיזוק מעמדה של חברת סמסונייט בישראל ומדגיש את המחויבות של המותג למצויינות על כל מגוון מוצריה. שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי-ישראל ובקהילה המקומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully