וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תשחק נגד סבאח האזרית במוקדמות הקונפרנס ליג

הקבוצה של ברק בכר תתחיל את דרכה נגד הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגה באזרבייג'אן. חיפה תארח ראשונה ב-25 ביולי

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

מכבי חיפה תשחק נגד סבאח האזרית בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג, כך עולה מההגרלה שנערכה היום. הירוקים שעדיין מחפשים בית קבוע למשחקים באירופה בעונה הקרובה, יארחו את המשחק הראשון ב-25 ביולי, והגומלין יתקיים באזרבייג'אן שבוע לאחר מכן, ב-1 באוגוסט.

מכבי חיפה החלה לכל אורך שלוש השנים האחרונות החלה את דרכה האירופית במוקדמות ליגת האלופות וכעת היא שבה למפעל השלישי בחשיבותו גם בחודשי הקיץ. כזכור, היא שיחקה בשלב הבתים במהדורה הראשונה של מפעל הקונפרנס ליג ב-2021/22, אליו העפילה אחרי שהודחה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, ובעונה שעברה נשרה למפעל מהליגה האירופית ונעצרה בשמינית הגמר ע"י פיורנטינה.

סבאח הוקמה לפני כ-7 שנים בלבד, עלתה לליגה הראשונה אחרי שנה והפכה להיות חזרה קבוצה בצמרת בליגה האזרית. את עונת 2022/23 סיימה כסגנית האלופה ובעונה החולפת הגיעה למקום השלישי. הקמפיין האירופי העונה יהיה השני שלה אחרי שבעונה שעברה עברה את RFS הלטבית, אבל הודחה על ידי פרטיזן בלגרד בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג.

לקבוצה יש זרים ממדינות שונות כמו ניגריה, ברזיל, ספרד, בוסניה, לוקסמבורג, מרוקו ואלג'יריה. המאמן הוא קרונוסלב רנדוליץ' הקרואטי. בין השמות המוכרים ניתן למצוא את החלוץ האלג'יראי יסחק בלפודיל, שלפני יותר מעשור נרכש על ידי אינטר תמורת כ-6 מיליון יורו ושיחק גם בהופנהיים, ורדר ברמן, פארמה, הרטה ברלין וליון.

שחקן מעניין נוסף הוא שחקן הכנף הניגרי ג'סי סקידיקה, שנחשב פעם לכישרון גדול, שיחק בנוער של בנפיקה והגיע עד גלאטסראיי. סקידיקה לא מימש את הפוטנציאל והתחזיות ואת מרבית הקריירה עד כה העביר בקבוצות בינוניות או קטנות בטורקיה.

שחקני מכבי חיפה באימון בכפר גלים. ראובן כהן, מכבי חיפה
ההכנות כבר החלו. אימון מכבי חיפה/מכבי חיפה, ראובן כהן

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
משחק ראשון: 25 ביולי. הגומלין: 1 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
משחק ראשון: 8 באוגוסט. הגומלין: 15 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 5 באוגוסט
משחק ראשון: 22 באוגוסט. הגומלין: 29 באוגוסט

הגרלת שלב הליגה: 30 באוגוסט
המשחקים: 25-26 בספטמבר עד 30 בינואר (שמונה מחזורים)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully