וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית שרף מונה למאמן נס ציונה: "מתרגש לחזור למועדון מיוחד"

19.6.2024 / 9:14

אחרי שסיים את דרכו בהפועל חולון, המאמן בן ה-36 חוזר לקבוצה בה גדל. טפירו ישמש מנהל מקצועי: "שמחים שעמית מצטרף"

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

עמית שרף מונה למאמנה החדש של עירוני נס ציונה. המאמן בן ה-36 שלאחרונה סיים את דרכו בהפועל חולון, למעשה חוזר לקבוצה בה החל את דרכו בעולם הכדורסל. בעבר שיחק ואימן במחלקת הנוער וגם שימש כמנהל ועוזר מאמן בקבוצה הבוגרת. הוא חתם לעונת 2024/25 עם אופציה לעונה נוספת. מאיר טפירו שעמד על הקווים של הקבוצה בסוף העונה, ישמש מנהל מקצועי.

שרף אמר לאתר הרשמי של עירוני נס ציונה: "אני מתרגש לחזור ולהצטרף למועדון המיוחד הזה, ורוצה להודות להנהלה ולמאיר על האמון והרצון לבנות קבוצה איכותית. נס ציונה זה יותר מקבוצת בוגרים - זה מועדון מיוחד שמורכב מ-1500 שחקנים ושחקניות במחלקת נוער ובביה"ס לכדורסל, ויחד עם המשפחות שלהם והאוהדים הם הרוח האמיתית שמחזיקה את המועדון. נעשה הכל כדי לבנות את הקבוצה הכי טובה שנוכל בשבילם."

עמית שרף מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
עמית שרף מאמן הפועל חולון/אודי ציטיאט

יו"ר המועדון, יניב מזרחי: "אני שמח מאד על החתמתו של שרפי. כבר כשעמית היה שחקן כאן במחלקת הנוער הוא היה מתנהל כמאמן על המגרש, שמחנו לראות אותו מתפתח בשנים האחרונות והגיעה העת בשבילו לחזור אלינו מהדלת הראשית. אין תהליך יפה מזה שבן המקום מגיע בהמון עבודה קשה ובדרך ארוכה לאמן את קבוצת הבוגרים, זו סגירת מעגל מרגשת עבורנו ובטוח שיחד נצליח עוד יותר."

המנהל המקצועי, מאיר טפירו: "אנחנו שמחים שעמית שרף מצטרף למשפחה. יחד נבנה קבוצה טובה שתתחבר לעיר, לקהילה ולאוהדים שלנו. שיהיה לנו המון הצלחה יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully