וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעיף המיוחד שמכבי תל אביב רוצה להכניס לשחקניה המושאלים

19.6.2024 / 8:46

בשל המצב הקשה בשוק השחקנים, האלופה רוצה להשאיר לעצמה אופציה להחזיר אליה את המושאלים בינואר, הקבוצות לא ממהרות להסכים. וגם: זהבי עדיין "מתלבט", הערכה: הכרזה על מאמן חדש עד סוף השבוע

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

הכדורגל הישראלי חווה עונת מלפפונים דלה במיוחד עד כה. ייתכן שזה בגלל המצב הפוליטי והביטחוני, שמקשה על הגעת שחקנים זרים עד עכשיו, אולי היורו שמשוחק במקביל, או השוק הישראלי החלש. מכבי תל אביב, שבעצמה עוד צריכה להתחזק בשחקנים זרים וממתינה להתפתחות מול שגיב יחזקאל כדי להחתים אותו רשמית, החליטה שלאור כל זאת - היא רוצה להכניס הקיץ סעיף לחוזה השחקנים שיושאלו, לפיו היא תוכל לקבל אותם אותם בחזרה בחלון ההעברות של אמצע העונה, במידה שתרצה בכך.

אפליקציית וואלה ספורט החדשה - הורידו עכשיו

למועדון יש מספר שחקנים שמעניינים קבוצות בליגת העל. כאמור, לאור השוק החלש הקיץ, מכבי תל אביב מנסה להכניס להסכמים מול הקבוצות שרוצות את שחקניה סעיף שיאפשר לה להשיב אותם אליה בחזרה בחודש ינואר, באמצע העונה. כך זה במקרה של נדב נידם, שמעורר עניין בקרית שמונה, אבל גם במקרה של שחקנים נוספים. ברור שהקבוצות שמחכות לשחקנים של מכבי תל אביב לא מתלהבות להכניס סעיף כזה, ולכן הדברים מעוכבים עד עכשיו.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין אין החלטה. זהבי/ברני ארדוב

בתוך כך במכבי תל אביב בהכנות לפתיחת האימונים בשבוע הבא. בקרית שלום מעריכים שההודעה על מינוי מאמן חדש תהיה עד סוף השבוע. ביום שלישי הבא אמורים להיפתח האימונים, שיהיו ללא השחקנים המשתייכים לנבחרת האולימפית, כך שהסגל שיתחיל את האימונים יהיה קצר ויוקפצו אליו מספר שחקנים מקבוצת הנוער על מנת לעבות את הסגל.

ערן זהבי, שבסוף השבוע יטוס בפעם השלישית במהלך הפגרה לחופשה בחו"ל, יחליט על עתידו עם שובו לארץ בתחילת השבוע הבא. בסביבתו עדיין מעריכים שיש יותר סיכוי שימשיך מאשר שיפרוש, אבל מבהירים כי ההתלבטות גדולה מאוד מצדו ועדיין לא התקבלה החלטה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully