וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולר חשף את ההודעה הראשונה שקיבל והודה: "חלמתי על הגול הזה"

הקשר המוכשר של נבחרת טורקיה התרגש כשקיבל את פרס השחקן המצטיין אחרי השער המדהים נגד גאורגיה: "לא פעם ראשונה שאני כובש ככה. אנצ'לוטי תמך בי"

תקציר יורו 2024: טורקיה - גאורגיה 1:3/ספורט1

המשחק הטוב ביותר ביורו הגיע אתמול (שלישי) כשנבחרת טורקיה ניצחה 1:3 את נבחרת גאורגיה, כששערים מדהימים של מרט מולדור וארדה גולר הצעיר, וגול עמוק בתוספת הזמן של קרם אקטורקולו, העניקו לטורקים שלוש נקודות ראשונות ביורו 2024, ואת פסגת בית ו'.

עבור גולר, זה היה השער הראשון בטורניר גדול, כשהוא שבר את שיאו של רונאלדו והפך לצעיר ביותר לכבוש בבכורה שלו ביורו בגיל 19 ו-114 ימים. הקשר הצעיר התרגש בסיום, ועם קבלת פרס השחקן המצטיין, סיפר על ההכנות לקראת הטורניר והתחושות בעקבות השער והניצחון.

"אני מרגיש נפלא, חלמתי כל הזמן על השער הזה", סיפר גולר. "רציתי לשמח את האנשים פה באצטדיון. יש סביבי אהבה ענקית ואני עובד קשה כדי להחזיר את זה לאלו שמגיע להם. אני מקווה שאני אוכל להמשיך לעבוד קשה ולספק עוד שערים כאלה".

ארדה גולר נבחרת טורקיה. GettyImages
"הגשמתי חלום". גולר/GettyImages

הקשר הטורקי הוסיף והתייחס למאמנו בריאל מדריד ששוחח איתו: "באימונים אני עובד קשה על בעיטות כאלה, זאת לא פעם ראשונה. קרלו אנצ'לוטי שלח לי הודעה, הוא הראה לי הרבה תמיכה. הייתה כאן תפאורה ואווירה יוצאת מן הכלל ואני רק יכול לקוות שזה ימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully