וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הברכה הטורקית עם המגע האלוהי": העולם מתמוגג מארדה גולר

השער המופלא של הכישרון בן ה-19 שבר את השיא ההיסטורי של כריסטיאנו רונאלדו ביורו: "גול הטורניר, מה זה הדבר הזה?". וגם, הרצף השלילי שנעצר עבור הנבחרת של מונטלה

תקציר יורו 2024: טורקיה - גאורגיה 1:3/ספורט1

האוהדים בזיגנל אידונה פארק זכו הערב (שלישי) לצפות במשחק הטוב ביותר עד כה ביורו 2024, כשנבחרת טורקיה ניצחה 1:3 את נבחרת גאורגיה במשחק הפתיחה של בית ו'. הטורקים נהנו משני שערים מדהימים של מרט מולדור וארדה גולר הצעיר, ומגול עמוק בתוספת הזמן של קרם אקטורקולו בדרך לשלוש נקודות ראשונות בטורניר.

האצטדיון "הביתי" של הקהל הטורקי רעד בכל שער של הנבחרת של וינצ'נזו מונטלה, כשהשיא הגיע בשער השני. שחקנה בן ה-18 של ריאל מדריד שלח כדור אדיר לחיבורים של גיורגי ממרדשווילי, והפך לשחקן הכי צעיר שכובש בבכורה שלו ביורו (19 ו-114 ימים), כאשר הוא שבר את שיאו של כריסטיאנו רונאלדו במדי פורטוגל (19 ו-128 ימים בבכורה ביורו 2004).

בתקשורת הספרדית התלהבו מהכישרון הצעיר הנוסף, אם לא הספיקו ג'וד בלינגהאם, אנדריק והרכש הטרי, קיליאן אמבפה, והחמיאו לו.

ב"מארקה נכתב: "גולר הוא הברכה של הטורקים, כבש את שער הטורניר". ב"אס" הוסיפו: "מאסטרפיס, ביצוע מושלם של הילד. מה זה הדבר הזה? יש לו מגע של אלוהים".

"יש לי תחושות מעורבות", אמר מאמן המפסידה, ווילי סניול, "נתנו הופעה טובה. 'מגיע לנו' זה לא המונח הנכון, אבל ייצגנו את המדינה בכבוד. השער הראשון של טורקיה היה יפה מאוד, אבל ארדה גולר מוכשר בצורה יוצאת דופן.

הקאן צ'חלנוילו הקפטן הטורקי פרגן לגולר ואמר: "אני ממש שמח בשבילו, אבל מה שחשוב יותר זה שניצחנו. כולם נלחמו. הרוח של 2008 מאוד חשובה לנו ואנחנו מנסים להראות את זה על המגרש. זו המטרה שלנו. אני בטוח שראיתם היום שהנבחרת הזו שנציג את היכולת הזו גם בהמשך. עשינו טעויות מדי פעם, אבל ננתח אותן כדי להשתפר לקראת המשחק הבא. יש לנו כבוד לכל הנבחרות בטורניר הזה".

שחקני כדורגל רבים מהעולם, ומריאל מדריד כמובן, נדהמו מהשער וההופעה של גולר שזכה בפרס השחקן המצטיין בסיום המשחק. טיבו קורטואה התלהב מהשער של הטורקי וצייץ על כך, כשגם מסוט אוזיל, אליו גולר זוכה להשוואה בדרך כלל, פירגן לכישרון הצעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארדב גולר ושחקני נבחרת טורקיה חוגגים. GettyImages
חגיגות בטורקיה/GettyImages

עבור טורקיה זה היה הניצחון הראשון אי פעם במשחק הפתיחה שלהם בטורניר היורו, זה הגיע אחרי חמישה הפסדים רצופים במשחקי פתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully