וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון: דרו קרופורד חתם במכבי רמת גן

הקבוצה מרמת גן, שתשחק בליגת האלופות של פיב"א בעונה הבאה, הודיעה על החתמתו של השחקן, שנתן עונה טובה בהפועל חולון. עוד לא ברור אם ישחק כזר או ישראלי

תקציר יורו 2024: אוסטריה - צרפת 1:0/ספורט1

דרו קרופורד (33, 1.96 מטר) ששיחק העונה בהפועל חולון ישחק בעונה הקרובה בקבוצה של שמוליק ברנר, לאחר שחתם הערב (שלישי) במכבי רמת גן, שסיימה את העונה במקום השלישי והתבשרה היום שתשחק בעונה הקרובה בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א.

ברנר וקרופורד שיתפו פעולה בעבר, כשברנר היה עוזרו של אריק שיבק במכבי ראשון לציון בעונת המשחקים 2017/2018, וקרופורד שיחק בראשון לציון.

לא ידוע עדיין אם קרופורד ישחק במדי רמת גן כזר או כישראלי, משום שהשחקן מוגדר בינתיים כתושב ארעי, ועד שלא יקבל אזרחות קבועה, ייחשב כזר. אם רמת גן תרשום אותו לליגה לפני קבלת אזרחות קבועה, יאלץ קרופורד להירשם כזר למשך כל העונה.

דרו קרופורד הפועל חולון. לירון מולדובן
לא ידוע עדיין אם ייחשב כזר או ישראלי. קרופורד/לירון מולדובן

קרופורד הופיע העונה במדי חולון ב-21 משחקים בהם שיחק בממוצע 27.9 דקות, קלע 12.1 נקודות והוריד 4.3 כדורים חוזרים. בעבר, בעונת המשחקים 2017/2018 שיחק כאמור במדי מכבי ראשון לציון בשורותיה שיחק 32 דקות בממוצע למשחק ורשם 16.4 נקודות בממוצע למשחק. לפני ראשל"צ שיחק קרופורד בעונת 2015/2016 בבני הרצליה בשורותיה שיחק בממוצע 31.6 דקות למשחק בהן קלע 16.2 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully