וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשלחת הישראלית באירוע משותף אחרון לפני פריז 2024

18.6.2024 / 18:10

חודש ימים לפני משחקי פריז 2024, הנציגים הישראלים מכל הענפים התכנסו למפגש משותף, בו התארחה משפחת גולדשטיין שחזרה משבי החמאס. "המטרה - להציב את ישראל בטבלת המדליות האולימפיות"

תקציר יורו 2024: אוסטריה - צרפת 1:0/ספורט1

38 ימים לפני המשחקים האולימפיים בפריז 2024, המשלחת הישראלית הגיעה היום (שלישי) למכון וינגייט להכנות האחרונות ולמפגש משותף של כל חבריה. מדובר באירוע חשוב במסע של המשלחת למשחקים, כאשר הספורטאים והספורטאיות של ישראל מתאחדים בפעם האחרונה לפני שהם טסים לייצג את המדינה באירוע הגדול של הקיץ.

במהלך היום הגיעה אגם גולדשטיין שחזרה משבי החמאס יחד עם אמה ואחיה הקטנים כדי לספר את סיפורה האישי ולחזק את הספורטאים בדרכם למשחקים האולימפיים. אגם סיפרה גם על אביה איש הברזל נדב שנרצח בביתם יחד עם אחותה ים, בבוקר ה-7 באוקטובר.

את היום המיוחד הזה ליוו נותני החסות של הוועד האולימפי בישראל שהעניקו מתנות יקרות ערך וייחודיות לכל המשלחת.

"המטרה הנשגבת - להציב את ישראל בטבלת המדליות האולימפיות", אמרה יעל ארד, יו"ר הוועד האולימיפי בישראל, "להוכיח לעצמנו ולעולם כולו שהספורטאים הישראליים קורצו מהחומר המיוחד ממנו צומחים אלופים, שיש להם את החריצות, הנחישות, הסבלנות והחוסן המנטלי, לצד מתנת הכישרון, לנפץ שיאים ולהיות הטובים ביותר".

המשלחת האולימפית עם אגם גולדשטיין שחזרה משבי חמאס. עודד קרני, הוועד האולימפי בישראל
"שנים של הכנות מביאות את הספורטאים לבמה הבינלאומית מצוינים". המשלחת בתמונה עם אגם גולדשטיין/הוועד האולימפי בישראל, עודד קרני

גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל: "אנחנו עובדים לילות כימים על מנת להצליח להביא את הספורטאים שלנו לממש את הפוטנציאל בזירה הבינלאומית. שנים של הכנות מביאות את הספורטאים שלנו לבמה הבינלאומית חזקים ומצוינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully