וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דליפות בגג הזיגנל אידונה פארק, אוהדי הנבחרות התעמתו

הקהל שהגיע סחוט מגשמים כבדים בדורטמונד לצפות במשחק בין טורקיה לגאורגיה, הופתע לראות את עובדי האצטדיון עמלים על ניקוז ההצפות. ביציעים, שני מחנות האוהדים בעימות אלים

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

נבחרות טורקיה וגאורגיה נפגשות בשעה זו למשחק הראשון בבית ו' באצטדיונה הביתי של בורוסיה דורטמונד - זיגנל אידונה פארק. השתיים יקוו לאסוף נקודות ראשונות ביורו 2024, ובעיר המלאה בתושבים טורקים, וינצ'נזו מונטלה יקווה לנצל את "יתרון הביתיות" ולהקדים את פורטוגל וצ'כיה שיתמודדו אחת נגד השנייה בהמשך הערב.

עוד לפני שריקת הפתיחה, עשרות אלפי האוהדים התאספו מחוץ לאצטדיון, אך נאלצו למצוא מחסה בעקבות גשמים כבדים שיורדים בשעה זו בעיר. מחזות שהזכירו את מה שהיה באולד טראפורד, אצטדיונה הביתי של מנצ'סטר יונייטד, קרו גם הפעם במתקן של דורטמונד, עם דליפות ענק מגג האצטדיון על כסאות האוהדים בשורות הראשונות ביציעים.

במחזה הזוי לחלוטין, נצפו עובדי האצטדיון והיורו מנסים לייבש את הדשא סביב נקודות הקרן וביציעים שהתמלאו במים, כשפתחי הניקוז הוצפו, והעובדים נאלצו עם מגבים לרוקן את אזור הספסלים ממים.

הדליפות בזיגנל אידונה פארק

העימות האלים בין מחנות האוהדים

אוהדי נבחרת טורקיה בגשם יורו 2024. GettyImages
אוהדי טורקיה נהנים גם בגשם הסוער/GettyImages

בנוסף למזג האוויר, גם בתוך יציעי האצטדיון התחוללה מהומה כשמחנות האוהדים התפרעו והתקוטטו. מאבטחים וכוחות שיטור נאלצו להתערב ולהפריד בעימות האלים.

מזג האוויר הסוער גרם גם למתחמי האוהדים בערים כמו גלזנקירכן, דיסלדורף ודורטמונד להיסגר למשחקי היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully