וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדורגות לכל אורך הדרך: הגרלת מכבי חיפה והפועל ב"ש בקונפרנס

סגנית האלופה והקבוצה שסיימה במקום השלישי בטבלה יוגרלו בסיבוב המוקדמות השני (רביעי, 15:00) ויקוו לקבל הגרלה נוחה. החשש לפני הצמצום: לקבל את אחת מהסקנדינביות

מחוץ לקווים 18.06.2024/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

מכבי חיפה והפועל באר שבע מדורגות בכל סיבובי מוקדמות הקונפרנס ליג, אבל בשביל להגיע לשלב הבתים הן יצטרכו תחילה לעבור את סיבוב המוקדמות השני. מחר (רביעי, 15:00) תיערך ההגרלה והן יגלו את זהות היריבות הראשונות שלהן, כשבינתיים עדיין לא ידוע היכן הן יארחו את משחקיהן הביתיים.

מכבי חיפה החלה לכל אורך שלוש השנים האחרונות החלה את דרכה האירופית במוקדמות ליגת האלופות וכעת היא שבה למפעל השלישי בחשיבותו גם בחודשי הקיץ. כזכור, היא שיחקה בשלב הבתים במהדורה הראשונה של מפעל הקונפרנס ליג ב-2021/22, אליו העפילה אחרי שהודחה בסיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות, ובעונה שעברה נשרה למפעל מהליגה האירופית ונעצרה בשמינית הגמר ע"י פיורנטינה.

כמו החבורה של ברק בכר, גם הפועל באר שבע כבר שיחקה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג. היא עשתה זאת בעונת 2022/23, אבל סיימה שלישית בבית עם ויאריאל, אוסטריה וינה ולך פוזנן. המאמן רן קוז'וך יקווה להצעיד את הקבוצה בחזרה לשלב בתים אירופי, שנה אחרי שאליניב ברדה ושחקניו התקשו בסיבוב השני מול פוניבז' הליטאית ועפה בסיבוב השלישי ללבסקי סופיה.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה מול רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מול מי הן יפתחו את העונה האירופית? ג'אבר מול גורדנה/ברני ארדוב

כאמור, בשל הישגיהן בשנים האחרונות צברו שתי הקבוצות מספיק נקודות דירוג כדי להיות מדורגות לכל אורך שלבי המוקדמות, כך שעל הנייר הן יזכו להגרלות נוחות יותר שאמורה להציב אותן בעמדה טובה להעפיל לבתים. עוד לפני הצמצום שיתבע מחר בבוקר, דיי ברור כי מכבי חיפה והפועל באר שבע יקוו לבראן וטרומסו הנורבגיות, האקן השבדית ושאלסק וורוצלאב הפולנית. גם בוטב פלובדיב וצ'רנו מורה ורנה הבולגריות הן קבוצות שייתכן שלא יהיה פשוט מולן כבר בסיבוב השני.

המשחק הראשון במוקדמות הסיבוב השני ייערך ב-25 ביולי והגומלין שבוע לאחר מכן, ב-1 באוגוסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
משחק ראשון: 25 ביולי. הגומלין: 1 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
משחק ראשון: 8 באוגוסט. הגומלין: 15 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 5 באוגוסט
משחק ראשון: 22 באוגוסט. הגומלין: 29 באוגוסט

הגרלת שלב הליגה: 30 באוגוסט
המשחקים: 25-26 בספטמבר עד 30 בינואר (שמונה מחזורים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully