וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברדיול צפוי לשוב למרכז הגנת קרואטיה: "חובה לנצח"

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 15:27

הבלם אמור לחזור לתפקידו הטבעי במשחק הגורלי מול אלבניה. דאליץ' שוקל לספסל את ברוזוביץ', ולאשיץ' נגרע מהסגל להמשך הטורניר. האלבנים חולמים על הפתעה: "נשחק עבור הדגל" (רביעי, 16:00, ספורט1)

תקציר יורו 2024: ספרד - קרואטיה 0:3/ספורט1

קרואטיה

אחרי ה-3:0 המהדהד שחטפה מספרד במשחק הפתיחה, קרואטיה יודעת שהיא חייבת להתאושש על חשבון הנבחרת החלשה ביותר בבית ב' - כל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותה כהוגן בקרב על שמינית הגמר. ניקולה ולאשיץ' שלא שותף בתבוסה לספרד נגרע מהסגל להמשך הטורניר, כך הודיעה היום נבחרתו.

יושקו גברדיול שפתח כמגן מול ספרד אמור לשוב לתפקידו הטבעי כבלם, ואת מקומו באגף שמאל אמור לתפוס בורנה סוסה. מרסלו ברוזוביץ' עשוי לרדת לספסל לטובת לוקה סוצ'יץ'.

"אנחנו מרוכזים ומלאי מוטיבציה להשיג שלוש נקודות", אמר אנדריי קראמריץ', שיחגוג את יום הולדתו ה-33 במשחק מחר. "לא הגענו באנרגיות הנכונות מול ספרד, אני לא יודע מה קרה. ברור לנו שצריך לנצח את אלבניה ולהשיג שלוש נקודות, זה מאוד פשוט. אני אוהב לשחק במשחקים גדולים".

יושקו גברדיול נבחרת קרואטיה. GettyImages
כל תוצאה זולת ניצחון תסבך אותו מאוד. גברדיול/GettyImages

אלבניה

האלבנים היממו את איטליה עם השער המהיר בתולדות היורו, אך אלופת אירופה המכהנת השלימה מהפך בזק ולבסוף ניצחה 1:2 במחזור הפתיחה. עם זאת, מי שנחשבת כמובן לנבחרת החלשה ביותר בבית המוות הוכיחה שמוטב שלא לזלזל בה, וכעת היא לצבור גם נקודות ולא להישאר רק עם המחמאות. יאסיר אסאני נמצא בספק.

"אם אנחנו רוצים להישאר בחיים באליפות הזו, אנחנו חייבים לנצח", אמר ארבר הוג'ה. "ננסה, נעשה את המקסימום עבור המדינה שלנו ועבור הדגל. ברור לנו שקרואטיה אחת הנבחרות הטובות באירופה ושחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, כך שקל זה לא יהיה".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
ארמנדו ברויה שחקן נבחרת אלבניה. Edith Geuppert - GES Sportfoto, GettyImages
ברויה וחבריו יפתיעו?/GettyImages, Edith Geuppert - GES Sportfoto

טריוויה

  • יהיה זה המפגש הראשון אי פעם בין שתי הנבחרות.
  • מדובר בחדשות רעות עבור האלבנים: בעשר הפעמים האחרונות בהן פגשו נבחרת בפעם הראשונה, ניצחו רק פעם אחת (חמש תוצאות תיקו, ארבעה הפסדים).
  • קרואטיה לא הפסידה את שני המשחקים הראשונים בטורניר גדול מאז יורו 1996.
  • הקרואטים הפסידו שלוש מחמשת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות - שווה ערך לכמות ההפסדים שהיתה להם ב-29 המשחקים שלפני כן.
  • אלבניה לא הפסידה שני משחקים ברציפות במסגרת רשמית מאז ספטמבר 2022 (אז היתה זו נבחרת ישראל שהכניעה אותם פעמיים בליגת האומות).

הרכבי הקבוצות

שופט: פרנסואה לטקסייה (צרפת)
אצטדיון: פולקספארק שטדיון (המבורג)
קהל: 46784

במחזור הסיום תפגוש קרואטיה את איטליה, בעוד אלבניה תתעמת עם ספרד (24 ביוני).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully