וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלה משה קרובה להבטיח את הכרטיס למשחקים האולימפיים

18.6.2024 / 11:37

הקשתית הישראלית עברה את שלב 32 האחרונות בתחרות ההזדמנות האחרונה בטורקיה והיא כעת השנייה בתור מבין אלו שלא השיגו את הקריטריון, לקראת חלוקת שלוש קווטות בסוף החודש

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

מיכאלה משה, קשתית הריקרב הישראלית, סיימה את תחרות ההזדמנות האחרונה בטורקיה בין 32 הגדולות והתקרבה משמעותית להבטחת הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז.

בשלב ההדחות בתחרות ניצחה משה, המדורגת 38 בעולם, באופן משכנע את המדורגת 89 מקפריסין ולאחר מכן את המדורגת 41 משוודיה ועלתה לששמינית הגמר, שם המתינה לה המדורגת תשיעית, מהודו. הדו קרב בין שתי הקשתיות היה צמוד, אך לאחר שיוויון 3:3 ההודית ירתה שני סטים טובים והכריעה את ההתמודדות ביניהן בתוצאה 3:7.

מיכאלה משה, קשתית ישראלית. world archery, אתר רשמי
קרובה להבטחת מקום במשחקים האולימפיים/אתר רשמי, world archery

ההישג בתחרות אומנם לא הספיק על מנת להבטיח למשה את הכרטיס לפריז, אך קידם אותה שלושה מקומות בדירוג העולמי מבין הקשתיות שטרם הבטיחו את מקומן במשחקים האולימפיים. בתחילת התחרות תפסה מיכאלה משה את המקום החמישי בתור לכרטיס האולימפי וכעת היא הקשתית השניה שטרם הבטיחה את מקומה, כאשר ב-24 ביוני יחולקו שלוש קווטות.

התחרות היחידה המפרידה בין משה לבין הכרטיס האולימפי היא גביע העולם, אשר יחל היום בטורקיה גם כן כאשר על הכרטיס הישראלי בנשים מאיימות שבע קשתיות מדנמרק, ויאטנם, סלובניה, בנגלדש ויוון. שתיים מהן צריכות להתברג לפחות ב-10 הגדולות על מנת לגזול את הכרטיס מהישראלית.

אצל הגברים סיימו רועי דרור וניב פרנקל את התחרות במקום התשיעי מבין 111 מתחרים, לאחר שנעצרו בשמינית הגמר. בשבוע שעבר חיזק רועי דרור את מקומו בקרב על הכרטיס לפריז לאחר שזכה במדלית הזהב בגרנד פרי האירופאי. כעת הוא ממוקם ראשון מבין המדינות שטרם הבטיחו את מקומן במשחקים. לקראת סוף החודש ייקבע הדירוג העולמי ובעקבותיו יכריז איגוד הקשתות הבינלאומי על מספר הקוואטות שיחולקו לפריז ואילו קשתים יזכו בהם.

  • עוד באותו נושא:
  • קשתות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully