וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי נגד מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה בפרמיירליג

לוח משחקי עונת 2024/25 באנגליה פורסם ובמוקד המחזור הראשון האלופה תתארח אצל הבלוז, גווארדיולה יפגוש את עוזרו לשעבר. סלוט וליברפול יתארחו באולד טראפורד כבר בחודש אוגוסט ומתי יתקיים הדרבי הגדול בין ארסנל לטוטנהאם? הכל כאן

תקציר משחק האליפות: מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי זכתה באליפות הפרמיירליג הרביעית ברציפות בחודש שעבר, דבר שאף אחת לא עשתה בעבר באנגליה, אבל האם היא תניף את הצלחת גם בסיומה של עונת 2024/25? על פי הדייוחים בהחלט ייתכן שזו תהיה עונתו האחרונה של המאמן פפ גווארדיולה, שבכל אופן הבוקר (שלישי) גילה שכבר במחזור הראשון מצפה לו מפגש פיקנטי עם צ'לסי ומאמנה החדש אנצו מארסקה, מי שהיה עוזרו עד העונה שעברה. המשחק ייערך בסטמפורד ברידג' בלונדון, ביתם של הבלוז ביום ראשון ה-18 באוגוסט.

סגניתה של מנצ'סטר סיטי, ארסנל, תפתח את העונה בביתה נגד וולבס ואילו ליברפול - קבוצה נוספת שמתחילה עידן חדש בעקבות עזיבת יורגן קלופ והגעתו של ארנה סלוט - תתארח אצל העולה החדשה איפסוויץ'. מחזיקת הגביע מנצ'סטר יונייטד, עם אריק טן האח שנשאר על הקווים, תפתח בבית מול פולהאם וזה יקרה כבר ב-16 באוגוסט, יום שישי בערב, כך שזה יהיה משחק פתיחת העונה. עוד במוקד המחזור הראשון, ניוקאסל תארח את סאות'המפטון ששבה לפרמיירליג ולסטר סיטי שעלתה מהצ'מפיונשים גם כן תארח את טוטנהאם, שעדיין לא ברור אם מנור סולומון יישאר בסגל שלה.

מחזור הפתיחה בפרמיירליג לעונת 2024/25

המפגש בין שתי הגדולות של אנגליה בשנתיים האחרונות, סיטי וארסנל, יתקיים כבר במחזור החמישי כאשר התותחנים יתארחו במנצ'סטר ב-21 בספטמבר. הדרבי של מנצ'סטר יתקיים באצטדיון האיתיחאד גם כן בסיבוב הראשון, ב-14.12, וגם טוטנהאם תתארח אצל סיטי בסיבוב הראשון (23 בנובמבר). בחוץ סיטי תתארח בסיבוב הראשון אצל ניוקאסל (28 בספטמבר) ובאנפילד אצל ליברפול (30 בנובמבר).

ארסנל זכתה לפתיחת עונה לא פשוטה מצידה, כי בנוסף למשחק החוץ באיתיחאד נגד מנצ'סטר סיטי, מחזור קודם לכן תתארח אצל טוטנהאם לדרבי הגדול של צפון לונדון. ארסנל גם תתארח אצל אסטון וילה כבר במחזור השני.

באשר לליברפול, אחרי שסלוט ושחקניו יתארחו באיפסוויץ' במחזור הפתיחה, הם יארחו את ברנטפורד וכבר במחזור השלישי, ה-31 באוגוסט, ייצאו לתיאטרון החלומות אצל היריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד. הדרבי הראשון של ליברפול ייערך בגודיסון פארק של אברטון ב-7 בדצמבר וליברפול תפגוש את צ'לסי תחילה בבית (19 באוקטובר) ושבוע אחר כך תתארח אצל ארסנל (26 באוקטובר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully