וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע לליגת האלופות מתחיל: מול מי תוגרל מכבי ת"א?

אלופת ישראל תגלה את זהות יריבתה הראשונה בשלב המוקדמות ביום רביעי ב-13:00. סטיאווה בוקרשט ויאגיילוניה ביאליסטוק הקשות מכולן, גם פטרוקוב וצליה שאותן הביסה בעונה שעברה בין האופציות לפני הצמצום

צפו בהקפת האליפות של מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין לא סיכמה עם מאמן חדש לעונה הבאה וגם שחקני רכש להוציא את השוער הצעיר אופק מליקה לא חתמו, אבל מחר (רביעי, 13:00) אפשר לומר שמבחינתה עונת 2024/25 יוצאת לדרך כאשר תתקיים הגרלת סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות והיא תגלה את זהות יריבתה הראשונה.

אלופת ישראל מדורגת בכל שלבי מוקדמות ליגת האלופות, כך שהיא בהחלט יכולה לפנטז על שלב בתים אירופי פעם נוספת אחרי שבעונה החולפת נעצרה רק בשמינית גמר הקונפרנס ליג. משחקיה בסיבוב המוקדמות השני ייערכו ב-23/24 ביולי והגומלין כעבור שבוע ועל פי הדיווחים היא תארח את משחקיה בקרקוב, פולין, אולם טרם נמסר לכך אישור מהמועדון. עוד לפני צמד המפגשים באירופה, היא תתמודד נגד מכבי פתח תקוה ב"אלוף האלופים" ב-15 ביולי.

גבי קניקובסקי דור פרץ מכבי תל אביב חגיגות. ברני ארדוב
מחכים לגלות מי תהיה היריבה הראשונה שלהם במוקדמות ליגת האלופות/ברני ארדוב

רק מחר בבוקר יתקיים הצמצום שבו תיקבע הרשימה הסופית של היריבות האפשריות, שתושפע כמובן בחלקה גם מתוצאות משחקי הסיבוב הראשון שההגרלה שלו נערכה כבר היום, אבל כבר עתה דיי ברור שמכבי תל אביב צריכה לקוות שלא לקבל את סטיאווה בוקרשט, אלופת רומניה לראשונה זה תשע שנים או יאגיילוניה ביאליסטוק, אלופת פולין הטרייה שזכתה לראשונה בתולדותיה.

יריבות אפשריות נוספות הן פלורה טאלין האסטונית, פיוניק ירבאן הארמנית ושמרוק רוברס האירית שגם אותה הצהובים יקוו שלא לקבל, בעיקר מסיבות שהן אינן ספורטיביות. נציגת מולדובה היא פטרוקוב, שבעונה שעברה מכבי תל אביב ניצחה 0:5 בסיכום המשחקים בסיבוב המוקדמות השני בקונפרנס ליג וכמוה תנסה להעפיל לסיבוב השני גם צליה הסלובנית, שגם אותה הדיחה מכבי ת"א בפלייאוף הקונפרנס ליג בעונה שעברה. אם מכבי תל אביב תודח בסיבוב השני, היא תרד למוקדמות הליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מילסון שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. אריאל שלום
שתי יריבות מעל כולן שמכבי תל אביב צריכה לחשוש מהן/אריאל שלום

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
משחק ראשון: 23-24 ביולי. הגומלין: 30-31 ביולי

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
משחק ראשון: 6-7 באוגוסט. הגומלין: 13 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 5 באוגוסט
משחק ראשון: 20-21 באוגוסט. הגומלין: 27-28 באוגוסט

הגרלת שלב הליגה: 29 באוגוסט
המשחקים: 17 בספטמבר עד 29 בינואר (שמונה מחזורים, כולל מחזור מיוחד ביום חמישי)

הפורמט החדש בליגת האלופות עובד על פי השיטה השוויצרית: שלב ליגה במקום שלב בתים. 36 קבוצות שנמצאות כולן בליגה אחת משותפת, כאשר מדובר בארבעה משחקי בית וארבעה משחקי חוץ מול יריבה מכל דרג. שמונה הראשונות (אלה עם הניקוד הגבוה ביותר) בתום שמונת מחזורי הליגה, מעפילות ישירות לשמינית הגמר. מדורגות 9 עד 24 יתמודדו ביניהן בשלב נוקאאוט על הזכות להישאר במפעל, כשהמנצחות ישלימו את תמונת שמינית הגמר והמפסידות יסיימו את דרכן באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully