וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספק לפריז? דונצ'יץ' מותש אך מצהיר: נתראה שוב בגמר

כוכב דאלאס עדיין לא מוכן להתחייב שיתייצב לאולימפיאדה בחודש הבא, אבל מלא באופטימיות. קיירי: "זו העונה הכי מהנה שהייתה לי"

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

דאלאס מלקקת את הפצעים אחרי סדרת גמר מאכזבת, אבל משתדלת לא לשכוח את התמונה הגדולה: מעטים האמינו שתגיע כל כך רחוק, ולכן יש בעיקר על מה להתגאות. המאבס ניצחו 50 משחקים בעונה הרגילה אחרי עונה בה פספסו את הפלייאוף, הדיחו את הקליפרס עמוסי הכישרון, את OKC הצעירה והמבטיחה ואת מינסוטה התוססת בדרך לגמר, ולמרות שהיכולת מול בוסטון לא הייתה משביעת רצון, בקבוצה משוכנעים שיחזרו למעמד הגמר בעתיד הקרוב כשהם חזקים יותר, מנוסים יותר ומבינים טוב יותר מה נדרש מהם כדי לזכות באליפות.

"אנחנו ביחד, כל הקבוצה הזאת, בסך הכל חמישה חודשים. אני משוכנע שאנחנו יכולים להיות אפילו הרבה יותר טובים", אמר דונצ'יץ' בסיום. "אני גאה בכל אחד מהשחקנים ומהמאמנים שלנו. הייתה לנו עונה מעולה ואני שמח שיכולתי לקחת בה חלק".

גם קיירי אירווינג אמר דברים ברוח דומה. "אני מאוד בטוח בנו ובדרך שלנו. תראו כמה רחוק הגענו. אני גאה בחבר'ה, ומבין שכל מה שנותר לנו עכשיו זה לשמור על יציבות. מבחינה רוחנית או מנטלית, זו הייתה העונה הכי מהנה שלי ב-NBA", הסביר. "ענינו על הרבה שאלות השנה, בנוגע למה אנחנו מסוגלים לעשות. אפשר לבנות פה עתיד חיובי מאוד".

השניים התחבקו לאחר ההפסד, וכשלוקה נשאל מה אמר לחברו, השיב: "אמרתי לו, 'נילחם בעונה הבאה, רק צריך להאמין'".

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס, חוגג. מאחוריו לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס. Adam Glanzman, GettyImages
מביט בקנאה. דונצ'יץ'/GettyImages, Adam Glanzman

ג'ייסון קיד משוכנע שדונצ'יץ' יפיק לקחים מהגמר הזה, ואומר: "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. בגיל 25 להגיע לגמר, ולהיראות ככה? זה מרשים מאוד. עכשיו הוא צריך להיות בשיח על הזכייה ב-MVP מדי שנה".

בינתיים דונצ'יץ' נשאל על השתתפותו באולימפיאדה בחודש הבא, והשיב במפתיע, אחרי שכבר נדמה היה שיופיע בכל מקרה ש"אני לא רוצה לדבר על העתיד עכשיו. אני צריך לקחת כמה החלטות חשובות. אני בסך הכל מנסה להיות קצת יותר בריא".

לוקה הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמוליך את הפלייאוף בנקודות (635), ריבאונדים (208), אסיסטים (178) וחטיפות (41) - זאת אף שלא היה כשיר לרוב הפוסט-סיזן הזה. "זה לא משנה כמה פצוע הייתי", אמר, "ניסיתי לשחק, אבל זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully