וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בבוסטון: "עשינו את זה! מה יגידו עכשיו?"

כוכבי הסלטיקס חגגו אליפות אחרי שנים של ציפייה, התרגשו עד דמעות וענו למבקרים. בראון נבחר ל-MVP של הגמר ("מעולם לא הורדתי את הראש"), הורפורד סגר מעגל: "אני עדיין לא מאמין". סוכנויות ההימורים מנבאת: בוסטון תעשה זאת גם בעונה הבאה

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון חיכו במשך שנים לרגע הזה. הבוקר (שלישי), אחרי הניצחון 88:106 על דאלאס שהעניק לסלטיקס את האליפות, הכל התפרץ. טייטום נראה ממרר בבכי בשניות הסיום ומעניק חיבוק חם לבנו שהגיע כדי לחגוג איתו, ובראון דמע יחד עם אימו כשקיבל את פרס ה-MVP של סדרת הגמר.

טייטום ובראון היו נתונים לביקורות רבות במהלך השנים בהן ניסו להוביל את בוסטון לאליפות ללא הצלחה. כעת הם סוף סוף עשו זאת, והם חולקים את הרגע יחד - למרות שבראון זכה בפרס השחקן המצטיין של הסדרה, באופן שעוד עשוי לעורר סימני שאלה (טייטום הוביל את הסלטיקס בסדרה בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים).

"אני חולק את התואר הזה עם האחים שלי והשותף שלי לפשע, ג'ייסון טייטום, שהיה איתי כל הדרך. זה שלנו ביחד", אמר בראון, וענה למבקרים. בראון קיבל בקיץ שעבר את החוזה היקר ביותר בהיסטוריה, חוזה סופר-מקס במסגרתו ירוויח 304 מיליון דולר, אבל הזכייה בפרסים הקבוצתיים והאישיים נותנים לו אישור ולגיטימיות, למרות שיש מי שמאמין שהחוזה שלו מוגזם.

"לאורך כל הדרך האמנתי בחברים ובצוות שלנו. הייתי אסיר תודה על כל רגע וכל הזדמנות. מעולם לא הורדתי את הראש, לא אכפת לי ולמען האמת אני לא שם ז*ן. באתי ושיחקתי כדורסל. סליחה על השפה הגסה".

טייטום, מצידו, התרגש מאוד גם כן. "עשינו את זה!", הוא שאג בהתלהבות למיקרופונים. "תודה לאלוהים, ולא רק בגלל שניצחנו, אלא בגלל שהוא הציב אותי בעמדה בה אוכל לבוא לידי ביטוי. זו הרגשה שלא תאומן. נגמרו לי המילים. כל השנה ידענו להגיב להפסדים, וזה לא היה שונה הפעם. היינו חייבים את זה לאוהדים שלנו. זה היה מסע ארוך. יש לנו חבורה עיקשת עם עוצמות מנטליות. עברנו הרבה ב-7 השנים שלי כאן. מה יגידו עלינו עכשיו? מה יגידו עלינו עכשיו?".

ג'יילן בראון, בוסטון סלטיקס, עם גביע השחקן המצטיין של סדרת הגמר. Adam Glanzman, GettyImages
אוברפייד? תחשבו שוב. ג'יילן בראון/GettyImages, Adam Glanzman

מי שסגר מעגל לא פחות מרגש הוא אל הורפורד, שבגיל 38 סוף סוף זוכה באליפות. הורפורד למעשה מבוגר יותר מהמאמן ג'ו מאזולה - והוא השחקן הראשון מאז 1969 שזוכה בטבעת למרות שהוא מבוגר יותר מהאיש על הקווים. "זו הייתה דרך ארוכה, ארוכה מאוד. הרבה עבודה קשה, הרבה הקרבות. אני כל כך גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת, ועדיין לא מאמין שעשינו את זה".

"כל כך רצינו לנצח עבור אל הורפורד. הוא פילס את הדרך עבור רבים מאיתנו", אמר טייטום. "הוא החבר לקבוצה האהוב עליי בכל הזמנים. לחלוק איתו את הרגע הזה זה הכי מדהים בעולם".

על פי סוכנויות ההימורים, אגב, בוסטון פייבוריטית מובהקת לזכות באליפות גם בעונה הבאה. אחריה, בפער עצום, נמצאת דנבר ואחריהן מינסוטה, דאלאס ומילווקי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

לאחר שפספס את משחקים 3 ו-4, קריסטאפס פורזינגיס חזר לקבל דקות הלילה, תרם 5 נקודות ובסיום הודה כי הוא זקוק לניתוח ושיקום ארוך של מספר חודשים בשל הפציעה הנדירה ממנה הוא סובל. "כמובן שאני מודאג", הודה. "היה סיכון בלחזור לשחק, אבל לא היה אכפת לי. רציתי לתת הכל, ואחר כך לתקן. אני אסיר תודה לחברים שלי לקבוצה, זה מרגיש נהדר להיות אלוף. הכל היה שווה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully